کد خبر : 1209040 | 22 اسفند 1393 ساعت 12:33 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

صوفیانی: خوشحالم روزهای بد تمام شد

گسترشی های فولاد دیروز بالاخره اولین بردشان را در نیم فصل دوم از رقابت های لیگ برتر مقابل فولادخوزستان کسب کردند.

صوفیانی: خوشحالم روزهای بد تمام شد
به گزارش "ورزش سه"، داود نوشی صوفیانی در این رابطه گفت: درست است که این اولین برد ما در نیم فصل دوم بود اما واقعا در خیلی از بازی های قبلی مان مستحق باخت نبودیم و همیشه نتایجی رقم می خورد که برخلاف جریان بازی بود. اما خدا را شکر این بار به حقمان رسیدیم و دلیل عمده اش هم این بود که در بازی های قبل موقعیت هایمان گل نمی شد اما در این بازی شد.

او در مورد این دیدار ادامه داد: فولاد جزو تیم هایی است که هم در لیگ مدعی و هم در آسیا حضور دارد در ضمن قهرمان فصل گذشته نیز بوده، خدا را شکر که در برابر این تیم بزرگ به پیروزی رسیدیم.

گلر گسترش در مورد اعتراض فولادی ها به داوری نظرش را اینگونه بیان کرد: قضاوت داوری اصلا مساله خاصی نداشت و من فکر نمی کنم چیزهایی که فولادی ها در مورد داور گفتند امکان داشته باشد ولی در مورد بحث داوری باید کارشناسان نظر دهند در ضمن اگر اینطوری است ما هم باید معترض باشیم چون گل ما را آفساید گرفت.

صوفیانی در پایان افزود: سال 93 به شخصه برایم خیلی بد بود خوشحالم که حداقل آخرین بازی امسال را بردیم. امیدوارم از فرصت های بعدی مان درست استفاده کنیم، تیم که روی روال برد بیافتد همه چیز درست می شود.

دیدگاه‌ها