کد خبر : 1209077 | 22 اسفند 1393 ساعت 14:38 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

امرایی: نفت مسجدسلیمان در لیگ می ماند

مهاجم نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد که کار بزرگی مقابل پرسپولیس آن هم با وجود 10 نفره شدنشان انجام دادند.

امرایی: نفت مسجدسلیمان در لیگ می ماند
به گزارش "ورزش سه"، کیوان امرایی در مورد کسب تساوی مقابل سرخپوشان پایتخت گفت: مساوی که 3 امتیاز نمی شود اما از آنجا که ما 2 ـ صفر عقب بودیم و 10نفره هم بازی می کردیم این تساوی برایمان خیلی خوب بود. البته از آن طرف هم گسترش بازی اش را برده و ما باید کمی تلاشمان را بیشتر کنیم.

او در همین باره ادامه داد: گلی که خوردیم خیلی بد بود و نباید به آن شکل گل می خوردیم از شانس خوب پرسپولیسی ها تا زمانی که آنها گل دوم را بزنند، بازی دستشان بود. اما فشار تماشاگران کمک کرد که ما بتوانیم 2 گل بزنیم.

این بازیکن در مورد شعارهایی که تماشاگران علیه نفت مسجدسلیمان دادند، نظرش را اینگونه بیان کرد: من فکر می کنم که هوادارانمان کمی عجله کردند. من از آنها خواهش می کنم که کمی بیشتر صبور باشند. اگر ما گل اول را زود دریافت کردیم به دلیل این بود که تماشاگرانمان عصبی بودند و این قضیه روی بازی ما هم تاثیر گذاشت. نیمه دوم هم تا خواستیم شروع کنیم گل بزنیم یکی از بازیکنانمان اخراج شد ولی باز هم دست از تلاشش کردن نکشیدیم و یک امتیازی که خیلی به دردمان می خورد را گرفتیم.

مهاجم نفت مسجدسلیمان در مورد گلی که به ثمر رساندن تصریح کرد: من در آن صحنه خیلی خوب اضافه شدم و خیلی خوش موقع گل زدم. دقیقا زمانی که تماشاگران عصبی بودند و جو ورزشگاه به هم ریخته بود. خیلی خوشحالم که توانستم کاری بکنم که از آن راه به تیمم کمک شود و هوادارانمان آرام بگیرد ولی هواداران فوتبالدوست و فوتبال فهم ما باید بدانند که فوتبال 90دقیقه است آنها باید تا دقیقه آخر بچه ها را تشویق کنند و به آنها روحیه بدهند و این را بدانند که کسی در تیم ما کمک کاری نمی کند.

این بازیکن در مورد شرایط حساس تیم های قعرنشین اضافه کرد: صددرصد جدال بین تیم های آخر جدول خیلی حساس شده ولی واقعا معلوم نمی کند که چه تیمی مدعی سقوط است، 6 تیم آخر جدول شرایط خطرناکی دارد و هر کس که امتیاز از دست بدهد خیلی سریع رقیبش بالا سرش قرار می گیرد ولی به شخصه دلم روشن است که نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر می ماند. عشق مردم این شهر فوتبال است امیدوارم که بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

امرایی در پایان در مورد اوضاع مالی باشگاه نفت افزود: تا به حال فقط 20درصد از پول های ما را داده اند. آن قولی که به ما دادند 20درصد نبود و خیلی بیشتر از این ها بود، من که فکر نمی کنم وزارت نفت مشکل مالی داشته باشد، امیدوارم کمی بیشتر به ما توجه کنند و حداقل برای راحت تر شدن فکر بچه ها آنها نیز فکری کنند.

دیدگاه‌ها