کد خبر : 1229921 | 26 اسفند 1393 ساعت 15:30 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

نصرتی:یک بچه هم تشخیص می‌داد توپ اوت شده

محمد نصرتی مدافع پیکان اعتقاد دارد در بازی با ذوب آهن داور با اشتباهاتش تمرکز را از بازیکنان این تیم گرفت و در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

نصرتی:یک بچه هم تشخیص می‌داد توپ اوت شده
محمد نصرتی در خصوص بازی با ذوب آهن به "ورزش سه" گفت: بازی از اول خوب شروع شد البته حریف یک ذره بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما با اشتباهات داوری تمرکز تیم ما بهم ریخت. قبل از اینکه پنالتی اول برای آنها گرفته شود توپی که حتی یک بچه می تواند تشخیص دهد اوت است را به نفع حریف گرفته بود و در حالی که ما برای پرتاب اوت آماده شده بودیم حریف بازی را شروع کرد و همان توپ به زمین ما آمد و پنالتی شد. تیمی که در بحران است با همچین اتفاقی تمرکزش را از دست می دهد. در ادامه نتوانستیم خودمان را جمع و جور کنیم. واقعا این صحنه ها در بازی عجیب بود و این اشتباهات روی جریان بازی تاثیر گذاشت.پنالتی هم درست نبود و زمانی که ما داشتیم اعتراض می کردیم که چرا اوت نگرفته داور در آن طرف زمین پنالتی گرفت.

نصرتی در مورد ذوب آهن هم گفت:ذوب آهن خوب بازی کرد و حتی یحیی گل محمدی بعد از بازی گفته بود که تیم مان روز خوبش نبود و ما هم بد کار نکردیم. گل اول خیلی مهم بود اگر آن اتفاق نمی افتاد شاید نتیجه دیگری رفم می خورد.

او در خصوص شرایط بد پیکان در جدول هم صحبت کرد: باید در این زمان باقی مانده استراحت کنیم و ریکاوری بدنی و روحی خوبی داشته باشیم. باید با تمرینات بیشتر در این 7 هفته باقی مانده بالا بیاییم و مساوی به دردمان نمی خورد و باید ببریم.

دیدگاه‌ها