کد خبر : 1230192 | 28 اسفند 1393 ساعت 02:11 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: یوونتوس کاملا برتر از ما بود

یورگن کلوپ، سرمربی بروسیا دورتموند، پس از شکست 3-0 تیمش مقابل یوونتوس و حذف از چمپیونزلیگ، تایید کرد که تیمش حریف بهتر بود.

کلوپ: یوونتوس کاملا برتر از ما بود
به گزارش "ورزش سه"، در دور برگشت از مرجله یک‌هشتم پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا امشب بروسیا دورتموند در ورزشگاه خانگی خود با حساب 3 بر 0 مغلوب یوونتوس شد و از صعود به دور بعد بازماند.
بعد از این دیدار یورگن کلوپ در مصاحبه با شبکه دوم تلویزیون دولتی آلمان گفت:" گل زودهنگامی که دریافت کردیم بدترین اتفاق ممکن بود. یوونتوس فوتبال بسیار خوبی به نمایش گذاشت، در مقابل ما فرصت‌های بسیار کمی به دست آوردیم و واقعا از عهده تهدید دروازه حریف برنیامدیم. بازیکنانم در موقعیت‌های تعیین‌کننده از تمرکز لازم برای تصمیم‌گیری برخوردار نبودند.
درست است که تیم من هم در مالکیت توپ بد عمل نکرد، اما توپ در موقعیت‌هایی در دست ما بود که هیچ ضرورتی نداشت. باید کنترل بازی را در دست خودمان می‌گرفتیم، ولی نتوانستیم. یوونتوس میانه میدان را از آن خود کرده بود و با اعتماد به نفس کار می‌کرد. ما هم خیلی راحت به آنها اجازه دادیم، دست و بالمان را ببندند و راه اجرای نقشه‌هایمان را به آسانی سد کنند. با اتفاقی که دقیقه سه افتاد و پس از آن هم وضع بهتر نشد، معلوم بود که باید بی‌خیال این بازی شویم. یوونتوس در این فصل لقمه ما نبود. باخت 3 بر 0 اتفاق بدی است اما خدا را شکر که این گل‌های خورده دیگر نمی‌تواند برای ما نقشی ایفا کند."

دیدگاه‌ها