کد خبر : 1230508 | 01 فروردين 1394 ساعت 23:36 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

امره جان:دوست دارم مثل بالاک یا شواینی شوم

امره جان، پدیده 21 ساله آلمانی تابستان گذشته به لیگ جزیره رفت. او که در باشگاه بایر لورکوزن توپ می‌زد، در ازای مبلغ 12 میلیون یورو به لیورپول پیوست.

امره جان:دوست دارم مثل بالاک یا شواینی شوم
به گزارش "ورزش سه"، این هافبک دفاعی شروع دشواری در جزیره داشت. در دور رفت رقابت‌های این فصل لیورپولی‌ها شرایطی بحرانی را سپری کردند و بعد از 17 بازی در جایگاه دهم جدول ایستادند. امره جان هم تبدیل به یک بازیکن نیمکت‌نشین شد و علاوه‌برآن قوزک پایش هم آسیب دید.
سپس برندان راجرز سرمربی این تیم در پایان سال تصمیم گرفت سیستمش را به 2-5-3 تغییر دهد و جان را به سمت چپ زنجیره دفاعی سه نفره منتقل کرد. به این ترتیب بود که بالاخره جان هم جایی در ترکیب پیدا کرد. وی تا امروز 30 بازی برای لیورپولی‌ها انجام داده که حاصل آن یک گل و یک پاس گل بوده است.
راجرز در تمجید از جان گفت:" او به تیم ما تعادل بخشید. فهم تاکتیکی‌اش (برای یک بازیکن جوان) بسیار خوب است و در آینده به همه ثابت خواهد شد که او چه هافبک خوبی است."
جان هیچگاه از ترک لورکوزن و پیوستن به لیورپول پشیمان نیست. او به "گاردین" گفت:" من برای لورکوزن احترام قائلم اما بازی کردن در لیورپول به من بیشتر کمک کرد. در لیورپول من عضو یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهانم و این شانس را دارم که در تورنمنت‌های بین‌المللی شرکت کنم."
وی در مورد الگوهایش از دو بازیکن آلمانی نام برد:" میشاییل بالاک و باستین شواین‌اشتایگر. این دو با بازی‌هایشان مرا حیرت‌زده می‌کنند و دوست دارم دوران ورزشی‌ام شبیه آنها بشود."

دیدگاه‌ها