کد خبر : 1232191 | 15 فروردين 1394 ساعت 21:26 | 93.4K بازدید | 0 دیدگاه

برخی‌ها از صداقتم طوری برداشت کردند که مرا بکوبند

مکانی:از درخشان و بزرگترها عذرخواهی می‌کنم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کار اشتباهی کرده‌ام و به همین دلیل از سرمربی تیم، مدیریت باشگاه و تمام بزرگترهای پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم.

مکانی:از درخشان و بزرگترها عذرخواهی می‌کنم
به گزارش "ورزش سه"، سوشا مکانی درباره نارضایتی‌اش از قرار نگرفتن در ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی با راه‌آهن و ترک اردوی این تیم به سایت رسمی این باشگاه گفت: می‌خواهم صادقانه بگویم اشتباه کرده و این اشتباه جای هیچ توجیهی ندارد. به همین دلیل از محمد حسین نژادفلاح، مدیریت باشگاه، سرمربی و اعضای کادرفنی و تمامی پیشکسوتان و هوادارانی که موجب رنجش و ناراحتی آنها شده‌ام عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: بنده در اردوی تیم ملی 10 روز سخت‌ترین تمرینات را انجام داده‌ام و سختی‌های زیادی کشیده‌ام، تلاش کرده‌ام تا در بهترین فرم آمادگی باشم و در این شرایط حساس به تیم محبوبم کمک کنم. ما با وجود اینکه ساعت 20:30 روز چهارشنبه به تهران رسیدیم، به خاطر انگیزه‌ای که داشتم، تلاش کردم زودتر از خیلی‌ها به محل تمرین برسم و پس از بازی با تیم، تمرین کنم و برایم خیلی مهم بود که بهترین عملکرد را داشته باشم تا به عنوان یک ملی‌پوش در جایگاه خودم به تیم کمک کرده باشم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه من گلایه‌ای بابت بازی نکردن نداشته‌ام، خاطرنشان کرد: انتظار داشتم مرا کنار بکشند و بگویند به هر دلیلی امروز بازی نمی‌کنی. شاید هم انتظاری که داشتم چندان منطقی نبوده و تأکید می‌کنم که هرگز نمی‌خواهم رفتار اشتباهی که داشته‌ام را توجیه کنم اما حقیقتاً می‌گویم ناراحتی‌ام به خاطر انگیزه‌ای بود که داشتم. حالا هم به دلیل رفتارم و هر حرفی که زده‌ام عذرخواهی می‌کنم و مشکلی به هیچ عنوان از بابت عذرخواهی کردن ندارم. من تیمم را دوست دارم و همیشه به سرمربی تیم و بزرگترهایم احترام می‌گذارم و بدون هیچ پرده‌پوشی و به صراحت باز هم می‌گویم کارم درست نبوده، اشتباه کردم و عذرخواهی می‌کنم.

مکانی یادآور شد: وظیفه خودم می‌دانم قبل از هر تصمیم که اعلام شود از مدیریت محترم باشگاه، آقای درخشان و دستیاران‌شان عذرخواهی کنم و بگویم هر تصمیمی که بگیرند می‌پذیرم و تابع آن هستم اما قلباً دوست دارم شرایطی فراهم شود که بتوانم جبران کرده و به تیمم کمک کنم.

وی ادامه داد: شاید برخی بخواهند حرفم را نپذیرند و بگویند از روی مصلحت چنین حرف‌هایی می‌زند اما باور کنید ساعتی پس از آن حرکت اشتباهم، دعا دعا می‌کردم تیمم نتیجه بگیرد و شرایط در جدول رده‌بندی لیگ کمی بهتر شود. حالا هم بی‌صبرانه منتظرم تصمیمی گرفته شود و تأکید می‌کنم تمام و کمال تابع تصمیم باشگاه و سرمربی تیم، آقای درخشان هستم. البته امیدوارم شرایطی فراهم شود که در بازی‌های باقیمانده بتوانم به تیم کمک کنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اظهارنظرهای مربیان و پیشکسوتان این تیم درباره اتفاقی که رخ داده گفت: هر کسی به عنوان مربی، بزرگتر، یا مسئول بودن در باشگاه اظهارنظری کرده باشد، برایم قابل پذیرش است، چون احترام خاصی برای مربیان و بزرگترهایم قائل هستم. این حرف‌ها را با کمال میل می‌پذیرم و موضع خاصی در قبال هیچ یک از مصاحبه‌های متعدد مربیان و پیشکسوتان ندارم.

مکانی با عذرخواهی از محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس اظهار داشت: واقعاً شرمنده آقای خوردبین هستم که موجب ناراحتی او، مربیانم و تمامی بزرگترهای پرسپولیس شدم. هیچ وقت پشت سر مربی‌ام حرف نمی‌زنم و اینطور نیستم که وقتی بازی نمی‌کنم به دروغ دست و پایم را بگیرم یا خودم را به سرماخوردگی و بیماری بزنم تا نیمکت نشینی‌ام را توجیه کنم. آدمی نیستم پشت سر مربیانم خدایی ناکرده بد و بیراه بگویم و جلویشان قربان صدقه بروم.

وی تأکید کرد: حتی در کوچه و خیابان در مواجه با مردمی که سلیقه‌های مختلفی دارند و از نتایج ناراحت هستند در قبال اظهارنظرهای منفی درباره مربیانم موضع می‌گیرم و اجازه نمی‌دهم کسی مقابل من از مربیانم انتقاد کند و به من انرژی منفی بدهد. خدا را شکر همیشه نان صداقتم را خورده‌ام اما برخی‌ها در مقاطع مختلف از صداقتم طوری برداشت کرده‌اند که من را بکوبند.

دروازه‌بان پرسپولیس ادامه داد: اشتباه کرده‌ام و این اشتباه جای هیچ توجیهی ندارد و نه یک بار بلکه اگر لازم باشد ده بار و صد بار به خاطر این بی‌احترامی که به تصمیم بزرگترهایم کرده‌ام، عذرخواهی می‌کنم. شهامت آن را هم دارم که در هر جا که لازم باشد عذرخواهی کنم.

مکانی گفت: جا دارد از هواداران پرسپولیس که همواره لطف و محبت‌شان را از من دریغ نکرده‌اند، به خاطر این اشتباهم که حاشیه‌هایی را به وجود آورده صمیمانه عذرخواهی کنم و امیدوارم هواداران مرا ببخشند و به خاطر این اشتباهم گذشت کرده و من را ببخشند. شرمنده آقای نژادفلاح هستم که شبانه روز تلاش می‌کند و تابع هرگونه تصمیمی از سوی باشگاه، سرمربی و اعضای کادرفنی و سرپرست دلسوز تیم هستم. باید تأکید کنم که هیچگاه به خودم اجازه نمی‌دهم که درباره همبازیانم صحبت کنم و امیدوارم که شرایط فراهم شود تا بتوانم در ادامه بازی‌های لیگ به تیم محبوبم کمک کنم و این اشتباهم را با ارائه بهترین بازی‌ها جبران نمایم.

دیدگاه‌ها