کد خبر : 1232497 | 17 فروردين 1394 ساعت 12:43 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

تعامل خوب باشگاه الهلال با فولاد

مقامات الهلال از همتایان خود در باشگاه فولاد خوزستان خواستند تا هر وقت و با هر امکاناتی که می‌خواهند به طور رایگان در ریاض بمانند.

تعامل خوب باشگاه الهلال با فولاد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مقامات باشگاه فوتبال الهلال عربستان به همتایان خود در باشگاه فولاد اعلام کردند: با هر تعداد افراد که می‌خواهید، میهمان ما باشید، و در این رابطه هیچ محدودیتی وجود ندارد. ما تمامی هزینه‌های سه روز اقامت شما را تقبل می‌کنیم.

تیم فوتبال فولاد خوزستان برای دیدار با تیم الهلال عربستان، یکشنبه 5 آوریل، تهران را به مقصد دوحه و سپس ریاض ترک کرد.

با درخواست دراگان اسکوچیچ اعضای تیم فولاد خوزستان سه روز قبل از بازی با الهلال راهی ریاض شده‌اند تا تمرینات خود را در ریاض پیگیری کنند.

مسئولان باشگاه الهلال که در بازی دور رفت برای یک شب میهمان باشگاه فولاد بودند، تمامی هزینه‌های اقامت سه روزه تیم فولاد در ریاض را تقبل کرده و به مسئولان باشگاه فولاد گفته‌اند با هر تعداد نفرات می‌توانند میهمان آن‌ها باشند.

بر اساس این گزارش، مسئولان الهلال همچنین زمین تمرین اختصاصی خود را در اختیار فولاد قرار داده و عنوان کرده‌اند تیم فولاد می‌تواند در هر ساعتی که سرمربی این تیم تشخیص بدهد، از زمین تمرین الهلال استفاده کند.

باشگاه الهلال اعلام کرده به دلیل استقبالی که مسئولان و تماشاگران فولاد در فرودگاه اهواز از تیم الهلال داشته‌اند، تمامی امکانات لازم را برای تیم اهواز فراهم خواهند کرد.

دیدار رفت این دو تیم که با حضور شمار زیادی از تماشاگران اهوازی برگزار شد، با نتیجه صفر صفر پایان یافت. دیدار برگشت روز چهارشنبه هفته جاری در ریاض برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها