کد خبر : 1232601 | 17 فروردين 1394 ساعت 17:56 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین پرسپولیس

اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با سرمربیگری حسین عبدی امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

گزارش تمرین پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز برگزار شد که بعد از استعفای دیروز حمید درخشان، حسین عبدی مسئولیت این تمرین را برعهده داشت و سرخ‌پوشان در فاصله حدود 48 ساعت تا بازی با النصر زیر نظر وی تمرین کردند.

*بازیکنان تیم پرسپولیس در ابتدای تمرین با دویدن دور زمین و پاس‌کاری‌های کوتاه بدن‌های‌شان را گرم کردند.

*سوشا مکانی در تمرین امروز پرسپولیس حاضر شد و همراه با دو دروازه‌بان دیگر این تیم زیر نظر نادر باقری به تمرین پرداخت.

*پیش از شروع تمرین حسین عبدی در سخنانی که برای بازیکنان انجام داد از آنها خواست بی‌توجه به مسائل اخیر فقط به بازی روز چهارشنبه با النصر فکر کنند.

*تمرین امروز پرسپولیس در ابتدا به صورت بدون توپ انجام شد و بازیکنان به انجام کارهای بدنسازی پرداختند.

*در ادامه بازیکنان به دو تیم تقسیم شده و با دست برای یکدیگر توپ پرتاب می‌کردند که این بخش از تمرین سرخ‌پوشان با شادابی خاصی انجام شد.

*در ادامه تمرین بازیکنان به دو قسمت تقسیم شده و هر کدام بر روی یک دروازه زیر نظر مربیان خود به تمرین گل زنی و دفاع کردن می‌پرداختند و عبدی و امامی‌فر این بخش از تمرین را زیر نظر داشتند.

*امروز چند نفر از اقوام محسن بنگر به محل تمرین پرسپولیس آمده بودند.

*از آنجایی که تمرین امروز پرسپولیس پشت درهای بسته انجام شد خبرنگاران و هواداران این تیم از پشت درهای بسته مشغول پیگیری تمرین بودند. همچنین گفتنی است حدود 60 هوادار پرسپولیس پشت درهای بسته منتظر بودند تا اجازه ورود به تمرین را پیدا کنند.

*تعدادی از لیدرهای تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برای حمایت از تیم پرسپولیس در بازی روز چهارشنبه خودشان را به تهران رساندند تا به تشویق نماینده کشورمان در بازی با النصر عربستان بپردازند.

*بخش دیگر تمرین امروز پرسپولیسی‌ها فوتبال درون‌تیمی بود که بازیکنان به دو تیم سبز و سفید تقسیم شده و ضمن بازی فوتبال به مرور برنامه‌های تاکتیکی مربی خود پرداختند.

دیدگاه‌ها