کد خبر : 1232905 | 19 فروردين 1394 ساعت 08:34 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

ایوانکوویچ امروز یار دوازدهم ماست

نژادفلاح: رقم قرارداد برانکو 4 میلیارد تومان نیست

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: به هیچ عنوان رقم 4 میلیارد تومان قرارداد برانکو صحت ندارد.

نژادفلاح: رقم قرارداد برانکو 4 میلیارد تومان نیست
محمدحسین نژادفلاح قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس که برای استقبال از حضور برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید این باشگاه به فرودگاه امام خمینی آمده بود در جمع خبرنگاران درباره اینکه حضور برانکو پس از خروج از هواپیما طولانی شده بود،‌ گفت: اجازه می‌خواهم در ابتدا به برانکو خوشامد بگویم.

به گزارش فارس، وی در مورد اینکه گفته می‌شود مشکل روادید برانکو باعث شده او با تغییر بتواند از فرودگاه خارج شود، اظهار داشت: مدارکی که باید برای خروج برانکو ارسال می‌شد، ارسال نشده بود و ما منتظر شدیم اینجا هم ویزای خودش و هم ویزای دستیارانش صادر شود.

وی درباره اینکه رقم قرارداد برانکو چقدر است، تصریح کرد: این مسائل به عنوان اسرار زندگی برانکوست اما من به وقتش از او اجازه می‌گیرم و رقمش را اعلام می‌کنم اما رقم قرارداد برانکو همتراز با برخی مربیان داخلی است و او اصلا مربی گرانی نیست.

نژادفلاح در پاسخ به این سؤال که آیا رقم قرارداد این مربی کروات 4 میلیارد تومان است،‌گفت:‌به هیچ عنوان این طور نیست و رقم قرارداد برانکو و دستیارانش را سر فرصت اعلام می‌کنم اما اینکه می‌گویم رقم قرارداد این مربی چقدر است به این دلیل است که رقم قرارداد دستیاران جداست و ضمیمه به قرارداد برانکو نیست.

وی درباره دستیاران سرمربی جدید پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: 3 دستیار خارجی و 2 دستیار ایرانی جزو قرارداد ماست و در کل 5 دستیار در کنار برانکو حاضر خواهند بود که در واقع چون طبق قوانین فقط 4 دستیار می‌توانند روی نیمکت بنشینند به همین دلیل مربی بدنساز از روی سکو بازی را تماشا خواهد کرد به این خاطر که ضرورتی ندارد مربی بدنساز روی نیمکت بنشیند.

نژادفلاح درباره اینکه چه صحبتی با هواداران پرسپولیس دارد، گفت: خواهش کردیم تا برانکو امروز به استادیوم بیاید و به عنوان یار دوازدهم از روی سکو بازی امروز را ببیند. ما بازی خیلی مهمی با النصر داریم و اگر ببریم صعودمان قطعی است و در واقع بازی امروز حکم فینال را برای ما دارد. برای همین از هواداران و اهالی فوتبال بخواهم که امروز با حضور در استادیوم هم به استقبال برانکو بیایند و از پرسپولیس حمایت کنند چون امروز پرسپولیس حکم تیم ملی را دارد و امیدوارم که شاهد پیروزی تیم محبوب‌مان باشیم و اعلام می‌کنم اگر بازی امروز با برد همراه باشد حتما به بازیکنان پاداشی‌ متفاوت‌تر از سایر بازی‌ها می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: درباره حضور کریم باقری در پرسپولیس هنوز توافقی صورت نگرفته است.

دیدگاه‌ها