کد خبر : 1232994 | 19 فروردين 1394 ساعت 15:30 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع سایپا به حرف های حقیقی واکنش نشان داد

مشکل‌پور:دفعه بعد هم‌فحش می‌دهم،هم‌می‌زنم

سجاد مشکل پور مدافع جنوبی سایپا در گفت‌وگو با ورزش سه، اتهام فحاشی که از سوی رضا حقیقی هافبک تیم پدیده مطرح شده است را به شدت رد می‌ کند.

مشکل‌پور:دفعه بعد هم‌فحش می‌دهم،هم‌می‌زنم
به گزارش "ورزش سه"، پس از اخراج حقیقی در بازی روز گذشته پدیده ـ سایپا این بازیکن اعلام کرد ضربه اش به مشکل پور واکنش او به فحاشی مدافع سایپا بوده است، اما مشکل پور این مساله را رد می‌ کند و می‌گوید: تقصیر رضا حقیقی بود در دو صحنه ما با هم درگیر شدیم، یک صحنه نزدیک نیمکت ما بود و در صحنه دوم نزدیک نیمکت آنها؛ او دو بار متوالی من را زد. من نمی‌ دانم چطور آقای مرزبان و حقیقی مصاحبه کرده اند و گفته اند که من فحش داده ام. من اصلا هیچ حرفی نزدم و همه جوره این قضیه را ثابت می‌کنم. ما با هم درگیری بدنی داشتیم اما درگیری لفظی نه. الان که بیشتر فکر می‌ کنم پیش خود می‌ گویم ای کاش که فحش داده بودم که حرفش درست درمی آمد. در حالی که من هیچ حرفی نزدم. او من را هل داد، اگر یک بار دیگر تکرار شود هم می‌ زنم و هم فحش می‌ دهم تا دیگر بخاطر کاری که نکردم این حرف ها را نزنم.

او در مورد کسب تساوی مقابل پدیده ادامه داد: بازی که خوب، ما چند موقعیت خوب داشتیم و تعداد موقعیت های ما خیلی بیشتر از حریف بود. تنها یک کاشته در کل بازی نصیب پدیده شد.

مدافع سایپا در پایان در مورد ادعای پدیده ای ها مبنی بر اینکه این تیم تدافعی بازی کرده نظرش را اینگونه بیان کرد: مگر می‌ شود ما در دفاع باشیم ولی تعداد موقعیت هایمان 10 به یک باشد. اگر این بازی را می‌ بردیم شاید امسال سهمیه می‌ گرفتیم و امسال نزدیک تیم های بالای جدولی بودیم، اما نشد. انشاالله صبای قم را می‌ بریم، تیم ما خیلی آماده و با روحیه است.

دیدگاه‌ها