کد خبر : 1233107 | 19 فروردين 1394 ساعت 22:36 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

4 دلیل برای پیروزی لورکوزن مقابل بایرن مونیخ

بایرلورکوزن امشب در جام حذفی آلمان میزبان بایرن مونیخ است.

4 دلیل برای پیروزی لورکوزن مقابل بایرن مونیخ
به گزارش "ورزش سه"، "بیلد سایتونگ" نوشت چهار دلیل وجود دارد که بایر لورکوزن می‌تواند بایرن مونیخ را از گردونه رقابت‌های جام حذفی آلمان حذف کند.
1- رودی فولر مدیر ورزشی لورکوزن اخیرا گفت:" اگر بخواهیم یک بار دیگر جام حذفی را ببریم، باید در این مسیر از سد بایرن عبور کنیم. این اتفاق در صورت میزبانی تیم ما سهل‌الوصول‌تر خواهد بود. امتیاز میزبانی شانس ما را افزایش خواهد داد.
2- بایرنی‌ها مشکلات بسیاری دارند. ستارگان نامداری چون باستین شواین‌اشتایگر، فرانک ریبری، داوید آلابا و آرین روبن این تیم را در مصاف با لورکوزن همراهی نخواهند کرد. حتی اگر چه باواریایی‌ها در بوندسلیگای امسال یکه‌تازی می‌کنند، اما شرایط فعلی‌شان این تیم را شکننده کرده است. راجز اشمیت ،سرمربی لورکوزن، گفت:" از هر چیزی مهم‌تر وضعیت فعلی تیم خودمان است، که آن هم بسیار خوب است. همه بازیکنانم را هم در اختیار دارم."
3- برند لنو می‌خواهد نشان دهد که بعد از مانوئل نویر، سنگربان دوم آلمان اوست. با حضور وایدن‌فلر، سیلر، هورن و تراشتگن، هفته‌هاست که لنو قدرتمندترین دروازه‌بان آلمانی بوده و در 450 دقیقه اخیر هیچ گلی دریافت نکرده است. امشب آندریاس کوپکه ،مربی دروازه‌بانان تیم ملی زیر 21 ساله‌های آلمان از نزدیک نظاره‌گر این مسابقه خواهد بود.
4- لوزکورن از بازی برابر اتلتیکو مادرید در چمپیونزلیگ که به ضربات پنالتی کشیده شد و با حذف این تیم همراه بود، درس گرفت و برای بازی امشب از چند روز قبل تمرین پنالتی را در دستور کار قرار داده است. این در حالی است که گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت که فکر کشیده شدن بازی به پنالتی را هم به ذهنش راه نداده و تمرین آن را هم در دستور کار نداشته است.

دیدگاه‌ها