کد خبر : 1233218 | 20 فروردين 1394 ساعت 17:04 | 132.7K بازدید | 0 دیدگاه

فراتر از قانون به آنان امکانات دادیم

پرسپولیس ادعای النصری‌ها را رد کرد

باشگاه پرسپولیس پاسخ اظهارات و ادعاهای سرمربی النصر عربستان را داد.

پرسپولیس ادعای النصری‌ها را رد کرد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس با رد ادعای مسئولان النصر مبنی بر اینکه آنها از زمان ورود به تهران با مشکل مواجه بودند، گفت: هیچ مشکلی در مدت حضور کاروان النصر در تهران وجود نداشت و ما نهایت همکاری را با کاروان این تیم انجام دادیم.

وی اضافه کرد: در شرایطی که ساعت نشست خبری سرمربی النصر 15:30 و مکان آن در سازمان لیگ بود، به خاطر اینکه همکاری خوبی با باشگاه النصر داشته باشیم ساعت نشست خبری سرمربی النصر را به 18 و محل آن را به ورزشگاه آزادی تغییر دادیم تا مشکلی نداشته باشند. بدین ترتیب مجبور شدیم کار نمایندگان رسانه‌های خود را دشوار کنیم و آنها را در دو ساعت متفاوت و محل متفاوت برای پوشش نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و النصر آماده کنیم.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: کاروان النصر به محض ورود به کشورمان در شرایطی که تعدادشان بیشتر از حد قانونی بود در کمتر از 70 دقیقه توانستند از گیت فرودگاه امام خمینی (ره) عبور کنند که این نشان از نهایت همکاری ما با آنها است. یک ماشین اسکورت تشریفات در اختیار تیم النصر قرار دادیم و نماینده باشگاه هم در طول اقامت این تیم به صورت 24 ساعته در محل هتل عربستانی‌ها حضور داشت تا کمبودی نداشته باشند.

وی اظهار داشت: شاید تنها مشکل بحث منفجر شدن چند نارنجک در ورزشگاه آزادی بود و غیر از این هیچ اتفاق بد دیگری برای تیم النصر رخ نداد. ضمن اینکه نماینده باشگاه پرسپولیس تا آخرین لحظه حضور کاروان النصر عربستان در فرودگاه امام خمینی (ره) با این تیم بود تا مشکلی برای میهمانان ما به وجود نیاید.

مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس تصریح کرد: فراتر از حد قانونی امکانات در اختیار النصری‌ها قرار دادیم و واقعا نمی‌دانم چه کار باید می‌کردیم که انجام ندادیم. باشگاه پرسپولیس به بهترین نحو میزبانی را در حق النصری‌ها انجام داد.

دیدگاه‌ها