کد خبر : 1233219 | 20 فروردين 1394 ساعت 17:15 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

در پایان بازی مقابل رایووایکانو

خامس: پنالتی روی رونالدو مثل روز روشن بود

خامس رودریگز که پس از دو ماه مصدومیت، در برتری 9-1 رئال مقابل گرانادا به میادین بازگشته بود، شب گذشته مقابل رایووایکانو نیز عملکردی درخشان داشت.

خامس: پنالتی روی رونالدو مثل روز روشن بود
به گزارش "ورزش سه"، خامس در مقابل گرانادا دو پاس گل داد و شب گذشته نیز موفق شد نهمین گل خود برای رئال در لالیگا را به ثمر برساند. او تا بدینجا، 9 پاس گل نیز داده است.

خامس در انتهای بازی و در مصاحبه با خبرنگاران، ابتدا به پنالتی گرفته نشده روی رونالدو اشاره کرد و گفت:" پنالتی کاملا واضحی بود. مثل روز روشن بود که مدافع رایو، روی رونالدو مرتکب خطا شده است. نمی دانم چرا داور آن صحنه را خظا نگرفت و به رونالدو کارت زرد نشان داد؟"

خامس در مورد گلی که به ثمر رساند گفت:" من همیشه سعی می کنم بهترین عملکرد ممکن را در زمین داشته باشم و بخاطر گلزنی در این بازی نیز خوشحالم. بازی در نیمه اول از کنترل ما خارج بود اما در نیمه دوم قدرتمان را نشان دادیم."

ستاره کلمبیایی در مورد دوئل او و ایسکو برای قرارگرفتن در ترکیب ثابت گفت:" وقتی در تیمی مثل رئال با این همه ستاره بازی می کنید، باید حداکثر آمادگی را داشته باشید تا هر زمان به شما فرصت داده می شود از آن استفاده کنید. در رئال، سطح رقابت بسیار بالاست ولی در نهایت این مربی است که تصمیم گیرنده اصلی است و اوست که تعیین می کند کدام بازیکن به میدان برود."

دیدگاه‌ها