کد خبر : 1233226 | 20 فروردين 1394 ساعت 17:49 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

کربکندی: بازیکنان سپاهان اشباع شده‌اند

یک کارشناس فوتبال گفت: اعتقاد دارم علت اصلی نتیجه نگرفتن سپاهان اشباع شدن بازیکنان این تیم است که انگیزه زیادی برای پیشرفت ندارند.

کربکندی: بازیکنان سپاهان اشباع شده‌اند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، رسول کربکندی در خصوص وضعیت فعلی دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان، اظهارکرد: بعد از آن جهش قابل ملاحظه و روند رو به جلویی که ذوب آهن داشت همه از این تیم انتظار داشتند که گسترش فولاد را هم شکست دهد، اما به هر حال نتیجه تساوی بعد از چند برد پیاپی نتیجه بدی نبود.

وی افزود: به هر حال ذوب‌آهن در این فصل فراتر از انتظار ظاهر شد و با کسب نتایج درخشان هواداران خود را راضی کرد. این تیم، فوتبال چشم نوازی را انجام می‌دهد و بازیکنان جویای نام این تیم رضایت مردم و کادر فنی را جلب کرده‌اند.

این کارشناس فوتبال در خصوص سپاهان، تصریح‌کرد: بر عکس سبزپوشان ذوب‌آهن تیم سپاهان نتوانسته رضایت مردم را جلب کند. به هر حال این تیم نسبت به ذوب‌آهن سرمایه گذاری بیشتری انجام داده است و بازیکنان بزرگی را در اختیار دارد. همچنین مربی باتجربه‌ای دارد که سابقه قهرمانی با فولاد خوزستان را دارد، اما نتایج خوبی نگرفته است.

کربکندی اظهارکرد: متاسفانه سپاهان خیلی زود از جام حذفی حذف شد و در لیگ نیز آنگونه که باید نتیجه نگرفت. این تیم با صدر جدول 7 امتیاز فاصله دارد و قهرمانی برای سپاهان سخت شده است، اما غیر ممکن نیست.

وی در پاسخ به این سوال که شما عملکرد حسین فرکی را در سپاهان چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: در ایران وقتی یکی تیم نتیجه نمی‌گیرد در وهله اول انتقادات به سوی مربی جلب می‌شود. اعتقاد دارم مشکل اصلی سپاهان بازیکنان این تیم هستند که به نوعی اشباع شده‌اند و دیگر انگیزه زیادی برای پیشرفت ندارند و این امر کار مربی تیم را سخت می‌کند.

این پیشکسوت فوتبال در همین خصوص، خاطرنشان‌کرد: بازیکنان ذوب‌آهن در نقطه مقابل بازیکنان سپاهان هستند به این معنا که جوان و جویای نام هستند و انگیزه زیادی برای پیشرفت و رفتن به تیم ملی دارند.

دیدگاه‌ها