کد خبر : 1233499 | 22 فروردين 1394 ساعت 12:40 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

کامرانی‌فر رییس دپارتمان داوری می‌شود

کامرانی‌فر پیش از این با کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر مشهد نشان داد، بدش نمی‌آید پس از پایان فعالیت حرفه‌‎ای داوری‌اش به عرصه مدیریت هم وارد شود.

کامرانی‌فر رییس دپارتمان داوری می‌شود
چندی پیش بود که خبر خانه‌نشین شدن «حسن کامرانی‌فر» کمک داور پرافتخار فوتبال کشورمان به دلیل یک بیماری قدیمی منتشر شد و با قضاوت نکردن او در لیگ، این خبر تایید شد.

به گزارش «خبرآنلاین»؛ با شنیده شدن زمزمه‌هایی مبنی بر کنار رفتن «حسین عسگری» از ریاست دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال، حالا اسامی مختلفی برای جایگزینی او شنیده می‌شود.

«حسن کامرانی‌فر» پرافتخارترین کمک داور تاریخ فوتبال کشورمان یکی از این گزینه‌هایی است که البته می‌تواند برگ برنده‌ای برای کفاشیان هم محسوب شود؛ چه اینکه انتخاب او می‌تواند با توجه به سابقه روشن کامرانی‌فر و البته بی حاشیه بودن او در مدت فعالیتش انتخاب بدون دردسری باشد.

کامرانی‌فر که هم‌اکنون کارمند رسمی اداره آموزش و پرورش خراسان رضوی است، گویا این روزها به دنبال جابجایی و نقل مکان به تهران است و یک عده معتقدند او عضوی از کمیته داوران خواهد شد، اما عده‌ای از ریاست او بر دپارتمان داوری خبر می‌دهد.

دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال از قدیم، محل حاشیه داوری کشور بوده و حالا فدراسیون‌نشینان امیدوارند با انتخاب یک فرد کم‌منتقد، این حاشیه‌ها فروکش کند.

کامرانی‌فر پیش از این با کاندیداتوری در انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد(که البته پیش از انتخابات انصراف داد) نشان داد، بدش نمی‌آید پس از پایان فعالیت حرفه‌‎ای داوری‌اش به عرصه مدیریت هم وارد شود و حالا چه جایی بهتر از حوزه تخصصی خودش؟!

دیدگاه‌ها