کد خبر : 1234471 | 26 فروردين 1394 ساعت 18:48 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس قلعه نویی ندارد، موفق نمی شود

رجبی: آقایان حاضرند بدنام باشند اما گمنام نه

پیشکسوت باشگاه استقلال از صحبت های بعضی پیشکسوتان نسبت به کادرفنی این تیم شاکی است و می گوید این آقایان اگر مریض نبودند با این عقبه ورزشی با در فوتبال ایران کاره ای می شدند.

رجبی: آقایان حاضرند بدنام باشند اما گمنام نه
به گزارش "ورزش سه"، رضا رجبی در رابطه با صحبت های اخیر مطرح شده توسط منتقدان قلعه نویی گفت: آقایانی که می آیند و انتقاد غیرمنصافه می کنند کسانی هستند که می گویند اگر من نباشم استقلال هم می خواهم نباشد. یک زمانی در آکادمی استقلال بودند، مشکلی نبود و فتح اله زاده بهترین مدیر روی زمین بود اما تا اینکه از آنجا بیرون شان کرد، شد بدترین مدیر و کسی که باید در رستوران آقایان کار بکند. تیم صدرنشین بود می گفتند این تیم پنجم هم نمی شود در حالی که باید روحیه می دادند و هوای تیم محبوبشان را داشته باشند.

وی در رابطه با عناوینی همچون استقلالی نبودن قلعه نویی گفت: ایشان دو در شاهین بازیکن کرده و بیست سال هم در استقلال بازی کرده است، این دلیل می شود که بگویم ایشان استقلالی نیست؟ اگر دست آقایان باشد می گویند که پس فردا می گویند فرهاد مجیدی هم استقلالی نیست و بهمنی است، علیرضا منصوریان در استقلال بیاید می گویند که مثلا منصوریان استقلالی نیست و پارس خودرویی است! خب اینها حرف ها که دلیل نمی شود.

رجبی در ادامه با این موضوع گفت: متاسفانه حرف هایی زده می شود که آدم تعجب می کند، به نظر من این آقایان مریض کردن هستند، وگرنه اینها با این عقبه ورزشی باید در این فوتبال چیزی می شدند اما این اتفاق نیفتاد. این ها باید همه کاره ورزش ایران می شدند اما ببینید در چه سطحی به سر می برند که کوچکترین اعتماد بهشان نشد تا مسئولیتی به آنها سپرده شود. مگر زمان دادکان خیلی از این پیشکسوتان به عنوان سرپرست و منصب های دیگر وارد تیم های ملی نشدند؟ نتیجه اش چه شد؟ همه دیدیم چه اتفاقاتی افتاد.

وی ادامه داد: من از خانواده استقلال هستم و برای تیم می سوزد، بنابراین وقتی این حرف ها را می شنوم نمی توانم چیزی نگویم. چرا پرسپولیس این چندساله این همه ضربه خورد؟ شک نکنید بخاطر اینکه آنها یک قلعه نویی ندارند. اینها هنوز جوهر حکم هایشان در دادگاه انقلاب اسلامی  خشک نشده اما هیچ ترسی ندارند که به هرکسی هرچیزی بگویند. اگر روزی هادی نراقی به من چیزی بگوید می روم و به حرف هایش فکر می کنم چون کسی نیست که هرچیزی بگوید، بخواهد حرفی بزند از روی حساب می زند.

رجبی در رابطه با مسئله پیش آمده برای کرار جاسم گفت :ببینید چه جنجالی راه انداخته اند و بحثهایی همچون مسئله کی روش و فدراسیون فوتبال را گذاشته اند و دائم درباره مربی استقلال صحبت می کنند. دو پهلو حرف می زنند، هرچیزی دلشان بخواهند می گویند و اوضاع که کمی متعادل می شود با دسته گل و شیرینی می آیند.

دیدگاه‌ها