کد خبر : 1235296 | 31 فروردين 1394 ساعت 12:33 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

بردیف: هدف هر 2 تیم کسب 3 امتیاز است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بازی فردا اهمیت زیادی دارد و هر دو تیم برای کسب 3 امتیاز بازی به میدان می‌آیند.

بردیف: هدف هر 2 تیم کسب 3 امتیاز است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، روزیگول بردیف در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز در مسابقه‌ای از لیگ قهرمانان آسیا گفت: از تراکتورسازی تشکر می‌کنم مطمئنم بازی سختی در پیش داریم. هر دو تیم تلاش می‌کنند با کسب 3 امتیاز به مرحله بعد صعود کنند. با شناختی که از تراکتورسازی داریم کار سختی در مسابقه فردا خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که در گروه چهارم مسابقات تیم‌های قوی حضور دارند، اظهار داشت: این حرف شما را قبول دارم. در گروه بسیار سختی هستیم تمام تیم‌های گروه بسیار قدرتمند هستند و شانس صعود دارند. حتی اگر در دیدار فردا تمام ورزشگاه پر باشد تلاش می‌کنیم بهترین نمایش را داشته باشیم و عمکرد خوبی ارائه دهیم.

سرمربی نسف‌قارشی در ادامه در مورد اینکه کدام تیم‌ها از این گروه صعود می‌کنند، خاطرنشان کرد: الاهلی عربستان در رتبه اول است و شانس زیادی دارد. ولی بعد از بازی فردا می‌توان گفت صعود کدام تیم‌ها به مرحله بعد قطعی است هنوز به صورت قاطع چیزی مشخص نشده است.

وی در مورد محرومان تیمش اظهار داشت: خوشبختانه در دیدار فردا بازیکن محروم نداریم.

روک روی: فردا مقابل تراکتورسازی برنده‌ایم
روک روی در مورد دیدار پنجم تیمش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تراکتورسازی گفت: در تمام بازی‌های نسف‌قارشی در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردم. من و نسف‌قارشی در سطح رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بودیم.

وی در مورد میزان آمادگی بازیکنان نسف‌قارشی خاطرنشان کرد: خیلی آماده هستیم. حضور هواداران زیاد در مسابقه فردا به بالا رفتن کیفیت بازی کمک می‌کند و از این موضوع خوشحال هستیم.

بازیکن اهل اسلواکی نسف‌قارشی در مورد اینکه کدام تیم برنده دیدار فردا می‌شود، گفت: فکر می‌کنم بازی فردا را ببریم.

دیدگاه‌ها