کد خبر : 1235549 | 01 اردیبهشت 1394 ساعت 15:52 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

عزیزی: از جایگاه مان راضی هستیم

پاداش ویژه برای آلومینیومی‌ها درنظر گرفتیم

مدیرعامل تیم آلومینیوم هرمزگان از پاداش ویژه برای بازیکنان تیمش در بازی هفته آخر با مس کرمان خبر داد.

پاداش ویژه برای آلومینیومی‌ها درنظر گرفتیم
به گزارش "ورزش سه"، حسن عزیزی درباره بازی تیم های آلومینیوم و استقلال اهواز گفت: بازی بسیار خوبی بود، بازیکنان ما با تمام توان جنگیدند و در نهایت توانستند با عبور از دفاع چند لایه استقلالی ها به گل و در نهایت به پیروزی برسند.

وی در رابطه جایگاه تیم آلومینیوم گفت: تیم ما با میانگین سنی 24،25 سال توانست به نتایج خوبی دست پیدا کند و کاملا راضی کننده عمل کرد، همین الان هم آقای گل لیگ از تیم ما است، ما نباید احساسی فکر می‌ کردیم، در ابتدا باید زیرساخت ها و اساس تیم را قوی می‌ کردیم و بعد به لیگ‌برتر صعود کنیم، نه اینکه بخواهیم هرطور که شده صعود کنیم و بعد یک فصل مجددا به دسته اول سقوط کنیم. هدف نهایی ما این بود که در جایگاه خوبی در لیگ‌برتر قرار بگیریم.

عزیزی در رابطه با نتایج این تیم گفت: ما نتایج خیلی خوبی در نیم فصل دوم گرفتیم، برای تمام بردهای تیم مان هم همیشه پاداش در نشر می‌ گرفتیم، برای بازی آخرمان هم تصمیم گرفتیم به این کار ادامه دهیم که در نهایت بتوانیم در جایگاه سومی و یا چهارمی جدول بمانیم. این می‌ ارزد که ما بخواهیم مبلغی به بازیکنان تیم پاداش بیشتری بدهیم ولی در نهایت جایگاه خوبی به دست بیاوریم، به همین دلیل برای پیروزی در مقابل مس به هریک از بازیکنان آلومینیوم مبلغ 8 میلیون ریال را به عنوان پاداش تقدیم می‌ کنیم.

دیدگاه‌ها