کد خبر : 1235622 | 01 اردیبهشت 1394 ساعت 20:39 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

نیمکت نشینی مهره های اصلی تراکتورسازی به نفع ما شد

بردیف: برای شکست تراکتورسازی آمده بودیم

سرمربی نسف قارشی در پایان دیدار این دیدار با ابراز خوشنودی از پیروزی برابر نماینده ایران غیبت مهره های تراکتورسازی را در این پیروزی پررنگ دانست.

بردیف: برای شکست تراکتورسازی آمده بودیم
به گزارش "ورزش سه"، روزیگول بردیف درباره این بازی گفت: در نیمه اول خوش شانس بودیم اما بین دو نیمه به بازیکنان گفتم نمی توانم بگویم این بازی برای ما به پایان رسیده است. تیم حریف در نیمه دوم موقعیت های زیادی داشت ولی ما هم توانستیم فرصت های زیادی را به وجود بیاوریم.

وی در ادامه افزود: وظیفه ما سه امتیاز بود که گرفتیم.تراکتورسازی هم فرصت های زیادی داشت اما یکی از آنها را گل کرد و با توجه به این نتیجه امیدوارم به دور بعد صعود کنیم. هنوز صعود ما قطعی نیست.ولی می گویم وتاکید می کنم فرصت های تراکتورسازی بیشتر از ما بود.

بردیف درباره میزبانی تراکتور و برخورد هواداران این تیم اظهار داشت: از تراکتورسازی بابت میزبانی تشکر می کنم. برخی بازیکنان پس از 10 سال دومین بار بود که به تبریز آمدند. نکته مهم این است که هواداران تراکتورسازی پس از شکست تیم شان، بازیکنان را تشویق کردند.

وی درباره باد شدیدی که مانع از ارائه یک بازی زیبا از دو تیم شده بود گفت: این باد از روز گذشته در تبریز وجود داشت. فکر می کنم این شرایط برای دو تیم یکسان بود.
بردیف در پایان غیبت مهره های اصلی تراکتورسازی را در این نتیجه پررنگ دانست گفت: ما انتظار نداشتیم که تیموریان و ادینیو در ترکیب اصلی تیم نباشند و به طور حتم غیبت این دو در برد ما تاثیر داشت.

دیدگاه‌ها