کد خبر : 1236903 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 10:23 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

علی‌عسگری امروز هم فیزیوتراپی می‌کند

هفته آینده گچ پای بنگر باز می‌شود

کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت پزشکی 3 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس را تشریح کرد.

هفته آینده گچ پای بنگر باز می‌شود
حمیدرضا علی عسگری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته همراه با این تیم تمرین نکرد و با حضور در کلینیک ورزشگاه درفشی‌فر به درمان ‌آسیب‌دیدگی‌اش پرداخت امروز هم فیزیوتراپی خواهد کرد و اگر پزشکان این تیم تشخیص دهند او تمرین سبکی هم انجام خواهد داد.

به گزارش فارس، کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت این بازیکن اعلام داشته که احساس درد و کشیدگی در کشاله ران خود دارد و آنها تلاش خواهند کرد تا علی‌عسگری بتواند پرسپولیس را در بازی روز جمعه مقابل پیکان همراهی کند.

همچنین آخرین خبر در مورد محسن بنگر و مصدومیت وی این است که قرار شد روز سه‌شنبه هفته آینده گچ پای او باز شود و اگر بنگر دیگر احساس درد نداشت تمرینات سبکش را آغاز کند اما اگر این مدافع باز هم در پایش احساس درد داشته باشد دوباره پای او گچ گرفته خواهد شد.

همچنین کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت رضا نوروزی مهاجم این تیم تصریح کرد: زمانی که تیم پرسپولیس در قطر بود رضا نوروزی در تمریناتش ضربه‌ای به ناحیه دوقلوی او خورده شده که باعث آسیب‌دیدگی این بازیکن از این ناحیه شده است و فعلاً مشغول فیزیوتراپی است تا مصدومیت این مهاجم هم برطرف شود.

دیدگاه‌ها