کد خبر : 1236904 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 10:26 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش تا هفته آینده ممنوع الخروج است!

به گفته معاون وزیر ورزش جلسه رسیدگی به وضعیت مالیاتی دوشنبه هفته آینده برگزار می شود و این به آن معناست که سرمربی تیم ملی تا آن زمان ممنوع الخروج خواهد بود.

کی‌روش تا هفته آینده ممنوع الخروج است!
به گزارش "ورزش سه"، مازیار ناظمی صبح امروز (سه شنبه) در گفت وگو با رادیو ورزش درباره پرداخت مالیات کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی افزود: پرداخت مالیات کی روش برعهده خود اوست هرچند در قراردادش با فدراسیون فوتبال قید شده مالیات باید توسط فدراسیون پرداخت شود اما سازمان امورمالیاتی کی روش را می شناسد.

وی گفت: کی روش مانند هر فرد خارجی دیگری که برای کار به ایران می آید طبق قرارداد کاری موظف به پرداخت مالیات است و باید این رقم پرداخت شود زیرا بعد از صادرات نفت حدود 20 الی 30 درصد درآمدهای کشور از محل همین مالیات تامین می شود.

ناظمی به مذاکره اخیر خود با مدیرکل امور مالیاتی استان تهران اشاره کرد و گفت: در صحبتی که با وی داشتم معتقد بود که پرداخت مالیات کی روش جدی گرفته نشده است.

وی اضافه کرد: قرار شد نوری، کفاشیان ومناف هاشمی معاون منابع مالی و پشتیبانی وزارت ورزش وحسنی خو مدیرکل حراست این وزارت خانه نشستی را درباره مالیات کی روش هفته آینده برگزار کنیم و تا این مسائل برطرف شود.

ناظمی اظهارداشت: این نشست با توجه به سفری که کفاشیان درپیش دارد روز دوشنبه هفته آینده برگزار می شود و دغدغه های مالیاتی کی روش نیز رفع خواهد شد.

وی افزود:هنوز بودجه سال 94 از سوی سازمان برنامه و بودجه به سازمانها و نهادها تخصیص داده نشده است و به محض تخصیص آن به وزارت خانه اولین پرداختی به فدراسیون فوتبال خواهد بود.

ناظمی گفت: همانطور که در سال گذشته نیز 95 درصد از آنچه با فدراسیون فوتبال تفاهم شده بود پرداخت شده بود ما این رقم را پرداخت می کنیم و نحوه هزینه کرد آن در اختیار خود فدراسیون است . آنچه ما باید تضمین بدهیم این است.

دیدگاه‌ها