کد خبر : 1236908 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 10:30 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی اودینزه-اینترمیلان

دو تیم اودینزه و اینترمیلان، امروز در ورزشگاه کوموناله فریولی شهر اودینه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی اودینزه-اینترمیلان
به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی مقابل رم، اینتر در شرایط خوبی قرار گرفت که در صروت کسب پیروزی در بازی‌های باقیمانده، شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ اروپا خواهد داشت.

اودینزه

اودینزه با کسب 38 امتیاز از 32 بازی، در رده ی سیزدهم قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 شکست، 2 تساوی و 1 پیروزی کسب کرده اند که پیروزی انها در دیدار مقابل میلان به دست آمد. همچنین نتیجه ی جالب توجه دیگر، شکست 1-0 مقابل پارمایی است که در آستانه سقوط قرار دارد. اودینزه به قعر جدول نزدیک است و همین موضوع، کار را برای آنها خطرناک می‌کند. اودینزه آمار بسیار خوبی مقابل اینتر داشته و در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی ، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده که پیروزی 5-2 نیز در این دیدارها به چشم می‌خورد.

اینترمیلان

اینتر با کسب 45 امتیاز از 32 بازی، در رده ی نهم جدول سری آ قرار دارد. انها در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند ولی عملکرد بسیار خوبی در هفته های اخیر در درون زمین داشته اند. اختلاف 4 امتیازی با فیورنتینا رده ششمی، باعث شده تا اینتر امید زیادی برای کسب سهمیه داشته باشد. برای رسیدن به این هدف، اینتر باید در تمامی بازی های باقیمانده خود به پیروزی برسد که از بازی امروز این روند شروع می‌شود. گری مدل با گذراندن محرومیت خود، به این بازی می‌رسد ولی کامپانیرو، دودو و جاناتان به دلیل مصدومیت، قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

دیدگاه‌ها