کد خبر : 1236911 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 10:54 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

زمانی: استقبال از مزایده سوم بهتر بوده است

رئیس کارگروه نظارت مجلس بر امور واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی گفت: آنهایی که برای ارائه پاکت به سازمان خصوصی‌سازی پول واریز کرده‌اند دیگر نمی‌توانند پشیمان شوند.

زمانی: استقبال از مزایده سوم بهتر بوده است
حسن زمانی در مورد آخرین وضعیت ارائه کنندگان پاکت برای مزایده سوم پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: شواهدی در اختیار داریم که نشان می دهد استقبال برای مزایده سوم بهتر از دو دفعه قبلی است. مذاکراتی برای استقلال این بار شده و دوستانی برای پرس و جو به سازمان خصوصی سازی مراجعه کرده اند و امروز تا آخرین وقت اداری فرصت هست تا افراد پاکت های خود را به سازمان خصوصی سازی ارائه دهند.

به گزارش فارس، وی در خصوص اینکه پیش از این از حضور خودروسازان برای خرید سرخابی ها خبر داده بود اما دو شرکت سایپا و ایرانخودرو این موضع را تکذیب کرده اند، گفت: شاید دوستان تحت فشار قرار گرفته اند یا نمی خواهند تا روز مزایده تحت فشار باشند.

زمانی در مورد اینکه تاکنون در مورد خریداران احتمالی استقلال خبری منتشر نشده و هواداران این تیم نگران هستند که شاید این باشگاه مشتری نداشته باشد گفت: از استقلال افرادی که قبلا با این تیم در ارتباط بوده اند پیشنهاداتی ارائه کرده اند اما تا پایان وقت اداری امروز همه چیز مشخص می شود.

این نماینده مجلس در ارتباط با اینکه اگر کسی که پاکت را ارائه کرده پشیمان شود چه اتفاقی رخ می دهد گفت: کسی که پول واریز کرده تا پاکت بدهد دیگر نمی تواند پشیمان شود.

زمانی در مورد اینکه اگر فردا یکی از دو باشگاه خریده نشود چه شرایطی پیش می آید هم تصریح کرد: هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد باشگاهی که فروخته نشود به مرحله بعدی کشیده می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می شود در صورت خریده نشدن دو باشگاه شاید بحث انحلال پیش بیاید تاکید کرد: مگر می شود دو باشگاه بزرگ این کشور را منحل کرد؟ قطعا راهکارهای دیگری مورد بررسی قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها