کد خبر : 1236920 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 12:04 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

حق مردم مازندران تضییع شده است

درودگر:امتیازاتی‌که‌مس‌گرفت‌دردنیابی‌نظیراست

مدیرعامل تیم نساجی قائمشهر معتقد است در بازی های دور برگشت تیم مس کرمان شائبه هایی وجود دارد که باید بررسی شود.

درودگر:امتیازاتی‌که‌مس‌گرفت‌دردنیابی‌نظیراست
به گزارش "ورزش سه"، صادق درودگر در رابطه با مسائل مربوط به هفته پایانی لیگ یک عنوان کرد:

بازی های دور برگشت مس کرمان مشکل دارد
بنده الان در فدراسیون فوتبال هستم تا پس از جلسه هیات رئیسه، با رئیس فدراسیون فوتبال جلسه بگذارم تا بررسی نهایی در مورد مسائل مربوط به لیگ یک انجام شود. مطالب مورد نظر من هم راجع به تمام بازی های دور برگشت تیم مس کرمان است. در این رابطه با آقایان علیپور و تاج هم صحبت کردم، آقای علیپور مسائل مورد نظر را پذیرفته اند و قبول کرده اند که اتفاقاتی در لیگ یک افتاده و آقای تاج هم که قبلا اعلام کرده بودند یکی از تیم های صنعتی در لیگ یک دچار مسائلی شده است.

شائبه ها بررسی شود به نتیجه می‌ رسند
آقای حسنی خو، گفته بودند که در این رابطه مدارک لازم، وجود ندارد، من ایشان را بسیار دوست دارم چراکه تا چیزی برایشان اثبات نشود تصمیم گیری نمی‌ کنند به همین دلیل با مدارک و صحبت های لازم آمدم تا ایشان را هم ببینیم، بهرحال در هیچ کجای دنیا، در خلاف های انجام شده در فوتبال، چیزی رو نیست، ابتدا سوءتفاهم است، بعد تبدیل به سوءظن می‌ شود و شائبه ها را بررسی می‌ کنند و به نتیجه لازم می‌ رسند، مثل اتفاقی که برای یوونتوس افتاده بود و با بررسی شائبه ها از تبانی مطمئن شدند.

حق مردم مازندران تضییع شده است
من با تمام وجود، تا آخر این اتفاقات می‌ روم، حق مردم مازندران در این مورد تضییع شده است و در این زمینه مسئولیت دارم پیگیری کنم، در ضمن باید قبول کنیم به فوتبال کشور توهین شده است، ما سعی کردیم مانند خیلی از تیم ها پاک و در چهارچوب قانونی بازی کنیم و امتیاز جمع کنیم اما متاسفانه بعضی از تیم ها از این فرمول استفاده نکردند. اتفاقاتی که برای مسی ها افتاده است در فوتبال دنیا بی نظیر است، از پنالتی دادن و گرفتن و اخراج های زیاد تا نیامدن پنج بازیکن حریف برای بازی با این تیم.

دو بازی ناظر ویژه آمد
شما ببینید که در دو بازی اخیر این تیم که ما فشار آوردیم و از ناظر ویژه استفاده شد، این تیم از 6 امتیاز ممکن فقط توانست یک امتیاز کسب کند و فکر می‌ کنم خیلی از مسائل با این قضیه رو می‌ شود. بهرحال اگر حق با ما و بقیه تیم های جدول باشد که می گیریم و به حقدار می‌ دهیم.

هر خانواده ای مشکل دارد
شاید بنده و آقای دست نشان اختلاف نظر داشتیم اما این یک مسئله درون خانوادگی بوده و هرجایی هم پیش می‌ آید، بهرحال در هر خانواده ای اختلاف پیش می‌ آید و ما اصلا دنبال مطرح کردن مسائل اینچنینی نیستیم، الان برایمان مهمترین مسئله احقاق حق مردم مازندران است.

دیدگاه‌ها