کد خبر : 1236924 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 12:15 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

نامجومطلق:

قلعه‌نویی باید خودش و کادرش را تقویت کند

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، سرمربی فعلی این تیم باید کادرش و داشته‌های فنی خود را تقویت کند.

قلعه‌نویی باید خودش و کادرش را تقویت کند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مجید نامجومطلق در مورد انتقادهایی که از سرمربی استقلال صورت می‌گیرد، اظهار داشت: قلعه‌نویی افتخارات زیادی را برای استقلال به دست آورده است. با اینکه او نتوانست در این دو سال اخیر عملکرد خوبی داشته باشد ولی باید پذیرفت که زحمات زیادی برای استقلال کشیده است. قلعه‌نویی در دو سال گذشته در استقلال ناموفق بوده است اما نباید گذشته‌اش را فراموش کنیم.

وی در ادامه افزود: اینکه قلعه‌نویی بخواهد برای فصل آینده چه تصمیمی بگیرد، به خودش مربوط است. شاید او در استقلال بماند و شاید هم از این تیم جدا شود. به نظر من قلعه‌نویی باید خودش و همچنین کادرش را تقویت کند تا اگر فصل آینده سرمربی استقلال بود، بتواند نتایج دو فصل اخیر را جبران کند. من قبلاً هم گفتم که او امسال بیشتر روی مسائل حاشیه‌ای تمرکز داشت.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص جدایی آندرانیک تیموریان از این تیم خاطرنشان کرد: آندو یک وزنه تأثیرگذار بود و استقلال از رفتن او ضرر کرد. با این حال ما از این تیم دور هستیم و نمی‌توانیم در مورد چنین مسائلی قضاوت‌های دقیقی داشته باشیم. نکته مهم این است که یک بازیکن برای اینکه بازدهی مثبتی داشته باشد، همیشه باید با سرمربی تیم ارتباطی خوب و یک هماهنگی مناسب داشته باشد.

دیدگاه‌ها