کد خبر : 1236925 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 12:18 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت ویژه کمیته ملی المپیک از کشتی

کیومرث هاشمی در نشست 4 ساعتی اعضای شورای فنی تیم‌های ملی با تاکید بر جایگاه ویژه کشتی به عنوان ورزش ملی ایران از حمایت ویژه کمیته ملی المپیک از این رشته خبر داد.

حمایت ویژه کمیته ملی المپیک از کشتی
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون کشتی، رئیس کمیته ملی المپیک دیروز و به مدت چهار ساعت مهمان ویژه جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بود و ضمن در جریان قرار گرفتن مسائل فنی تیم‌های ملی در آستانه رقابت‌های بزرگسالان آسیا پای حرف‌ها و دغدغه‌های پیشکسوتان کشتی نشست.

مهندس هاشمی در این نشست با اشاره به این که کشتی به عنوان پرافتخارترین رشته ورزشی ایران در رقابت‌های المپیک باید مورد حمایت ویژه متولیان ورزش قرار گیرد، اظهار داشت: دغدغه‌های کشتی‌گیران و متولیان ورزش ملی کشور در سال کسب سهمیه المپیک و در فاصله کوتاه تا المپیک 2016 برزیل به جاست و از این رشته باید حمایت شود.

وی خاطرنشان کرد: مسلما کمیته ملی المپیک با برنامه‌ریزی صورت گرفته رشته‌های مختلف را با توجه به شانس مدال‌آوری‌شان مورد حمایت قرار می‌دهد و تلاش می‌کنیم در حد توان از ورزشکاران پرامید قبل از مسابقات و پس از کسب سهمیه نیز قدردانی کنیم.

هاشمی در پایان گفت: حضور در جمع بزرگان کشتی فرصت مغتنمی بود تا از نظرات ارزشمند آنها بهره‌مند شده و مسائل را در دستور کار قرار دهیم.

دیدگاه‌ها