کد خبر : 1236928 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 12:25 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش سایت کانادایی از بیت آشور (عکس)

بازیکن ایرانی تیم ونکوور از سوی سایت blackandredunited به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این تیم در فصل جاری نام برده شد.

ستایش سایت کانادایی از بیت آشور (عکس)
به گزارش "ورزش سه"، بازیکن ایرانی و دورگه تیم ونکوور که در جام جهانی 2014 نیز تیم ملی را همراهی می‌کرد از سوی سایت blackandredunited به عنوان یکی از برترین بازیکنان این تیم نام برده شد. استیون بیت آشور در حال حاضر به همراه تیمش در رتبه نخست گروه شرق رقابت‌های لیگ حرفه‌ای آمریکا قرار دارد. استیون بیت‌آشور مدافع راست وایتکپس که سابقه حضور در تیم ملی فوتبال ایران را نیز در کارنامه دارد، یکی از بهترین بازیکنان این تیم است.

سایت blackandredunited در این مورد نوشت: وایتکپس چهار بازیکن خوب دارد. استیون بیت‌آشور که پیشینه حضور در جام جهانی را نیز در کارنامه‌اش دارد و به همراه تیم ملی فوتبال ایران به برزیل سفر کرد، یکی از پر هوادارترین بازیکنان در لیگ حرفه‌ای آمریکا است. با اینکه او هنوز نتوانسته فصل خوبی مانند سال 2012 را تکرار کند اما همچنان در میان بهترین مدافعان راست لیگ آمریکا قرار دارد.

استیون همچنان از بازیکنی که در فصل 2012 در تیم سن خوزه ارث‌کوییک بود فاصله دارد اما شرایط فعلی او در ترکیب وایتکپس، چیزی بوده که کارل رابینسون سرمربی این تیم از او خواسته است. او از مدافعان کناری تیمش خواسته تا زیاد پیشروی نکنند. در واقع اگر زمانی مدافعان کناری این تیم همچون بیت آشور تصمیم بگیرند به سمت دروازه حریف پیش‌روی کنند، وایتکپس باید خودش را برای ضد حمله آماده کند.»

1027993

دیدگاه‌ها