کد خبر : 1236932 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 12:35 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

ژیرو: از سبک چلسی تقلید نخواهیم کرد

اولیویر ژیرو، مهاجم آرسنال عنوان کرد که با وجود 10 امتیاز اختلاف با چلسی، تیمش قصد تغییر در سیستم خود را ندارد.

ژیرو: از سبک چلسی تقلید نخواهیم کرد
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تقریبا قهرمانی چلسی در لیگ برتر مسجل شده، آرسنال در فینال جام حذفی به مصاف استون ویلا خواهد رفت و می‌تواند فصل را بدون جام به پایان نرساند. توپ‌چی ها در دیدار اخیرشان مقابل چلسی، 0-0 به مساوی رسیدند و پس از بازی، چلسی از سوی هواداران آرسنال و مطبوعات برچسب خسته کنند بودن خورد. با این حال، ژیرو عنوان کرد که قصد تقلید از چلسی را ندارند و با فلسفه ونگر پیش خواهند رفت.
او گفت:" خسته کننده؟ نمی‌دانم ولی جدول خود حرف می‌زند. درست است که شاید آنها مثل ما بازی نمی‌کنند ولی فکر نمی‌کنم که ما سبکمان را عوض کنیم و همچنین آنها سبکشان را عوض کنند. فکر می‌کنم آنها از این سبک خوشحال هستند و اگر قهرمان شوند، چه می‌توان گفت؟"
با وجود اینکه ژیرو 18 گل در این فصل برای آرسنال به ثمر رسانده، منتقدین زیادی از جمله تیری هانری دارد که معتقد است آرسنال باید یک مهاجم کلاس جهانی برد.
ژیرو در این رابطه گفت:" دوم شدن در لیگ و قهرمانی در جام حذفی در یک فصل فوق‌العاده است. می‌دانم که هنوز می‌توانم پیشرفت کنم و این کاری بوده که از وقتی به آرسنال پیوستم به دنبال ان بودم.از عملکردم خوشحالم و به آن افتخار می‌کنم. فقط می‌خواهم ادامه دهم و می‌دانم اگر بهترین بازیکنانمان را حفظ کنیم و روحیه تیم را بالا نگه داریم، مطمئنم که فصل بعد به کورس قهرمانی بازخواهیم گشت."

دیدگاه‌ها