کد خبر : 1236938 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 12:59 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

بیانیه ملوان در خصوص بازیکنان سرباز

پس از اظهارات جنجالی محمد پوررحمت‌الله علیه مدیریت باشگاه ملوان باعث شد این باشگاه بیانیه‌ای را در این خصوص انتشار و در اختیا "ورزش سه" قرار دهد.

بیانیه ملوان در خصوص بازیکنان سرباز
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ملوان در این بیانیه ضمن اشاره به اینکه این بازیکن با سفیدپوشان گیلانی قرارداد دارد و در صورت بازگشت به این تیم با جریمه سنگینی مواجه خواهد شد. متن این بیانیه را در ادامه می‌خوانید:

پوررحمت الله بازیکن سرباز تیم تراکتور سازی تبریز که در زمره سهمیه سربازان باشگاه ملوان قرار داشته و در حال حاضر نیز قراردادی ۳ سالله با باشگاه ملوان دارد که اسناد و مدارک آن موجود و در زمان مقتضی در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت، به تازگی و در گفت و گو با یکی از سایت‌های پر بیننده اظهاراتی را بیان نموده است که بیشتر از این که باعث تخریب مخاطبانش شود، خودش را تخریب می کند.

پور رحمت الله و شاهین ثاقبی در زمره سربازان سهمیه باشگاه ملوان هستند که بطور قطع پس از طی دوران ۲ سالله خدمت سربازی خود باید برای مدت ۳ سال برای تیم ملوان بازی کنند تا به امضای قراردادی که با این تیم منعقد کرده اند، خود را پایبند نشان دهند. اگر چه پور رحمت‌الله پس از دعوت به اردوی تیم ملی به بهانه درگیری اش با امتحان و تنها به خاطر ۱۰ ، ۲۰ میلیون تومان اضافی سر از تیم تراکتور سازی در آورد که این مسئله خود به خود میزان تعصب او به ملوان را نشان می دهد در شرایطی که او پیش از آغاز لیگ چهاردهم قرارداد مالی و مدت قراردادش را با ملوان پس از توافق نهایی کرده بود، اما چه شد که بازیکن به ظاهر دلسوز این روزهای ملوان به ناگاه سر از تیم تراکتورسازی در آورد، این دیگر از آن دست سئوالاتی است که این بازیکن باید پاسخگوی آن باشد .

پور رحمت الله که در ماجرای پیش آمده و در روزهای حساس ملوان بناگاه دانسته یا ندانسته چنین حرف هایی را به زبان می آورد قطعا در این ماجرا صد در صد مقصر است و این واقعیت را باید بپذیرد که پس از پایان دوران سربازی اش باید برای ۳ سال برای ملوانان بازی کند، البته اگر جایگاهی در این تیم با توجه به اظهاراتش باقی مانده باشد .

پیش بینی می شود که پور رحمت‌الله و ثاقبی برای جبران اشتباهات خود فصل آینده خودشان به باشگاه ملوان آمده و به تعهدات خود به این باشگاه عمل کنند، در غیر این صورت این بازیکنان پس از دوران سربازی خود اجبارا باید به ملوان آمده تا شانس احتمالی بازی در این تیم را پیدا کنند .

پوررحمت الله در شرایط این روزهای ملوان مشخص نیست که در تداوم چه خط و خطوطی و با چه قصد و نیتی فرار به جلو را انتخاب کرده و شخص مالک باشگاه را متهم می کنند، مالکی که تنها جرمش در این میان سکوت و دلسوزی برای بازیکنانی بود که به جای تنور ملوان، تنور دیگران را گرم می کنند.

پور رحمت الله و ثاقبی بر اساس شواهد و قراین موجود نه تنها هیچ طلبی از باشگاه ملوان نداشته و ندارند، بلکه بنوعی به این باشگاه بدهکار هم می باشند که همین مسئله باعث شده تا باشگاه ملوان طی روزهای آِینده از این بازیکنان به ستاد کل نیروهای مسلح و باشگاه تراکتورسازی شکایت و حق مسلم خود را طلب نماید.

پور رحمت الله به عنوان بازیکن ملوان باید بداند به خاطر اشتباه بزرگی که مرتکب شده است تاوان سنگینی را در آینده پرداخت نماید؛ تاوانی که میزان آن را طرفداران ملوان مشخص خواهند کرد. هر چند که پور رحمت الله و ثاقبی پس از حضور دوساله‌شان در تراکتورسازی و طی مدت سربازی‌شان باید برای ۳ سال بازی‌های ملوان و بازیهای لیگ برتر را از روی سکوها به تماشا بنشینند، تا بلکه با این برخورد بتوان چنین بازیکنانی را متنبه کرده و باعث شود که از این بس آنها سنجیده تر حرف زده و به جای دیگران خود را گناهکار اصلی بدانند .

باشگاه ملوان صراحتا اعلام می دارد که هیچ رضایت نامه ای را به بازیکنانی چون پوررحمت الله و ثاقبی نداده و بر اساس مستندات موجود، آنها را برای ۳ سال بازیکنان خود می‌داند، بازیکنانی که چنین به‌نظر می رسد غوره نشده مویز شده و راه و رسم جوانمردی و تیمی که آنها را به این جایگاه رسانده را فراموش کرده‌اند .

پور رحمت الله که در گفت و گویش، به‌نوعی خود را داعیه مهربان تر از مادر برای ملوان معرفی کرده است، اگر حرف هایش بوی صداقت می داد قطعا به خاطر ۱۰ ، ۲۰ میلیون تومان بیشتر امروز در تیم دیگری به جز ملوان بازی نمی‌کرد و این چنین خودش را با مشکل این چنینی مواجه نمی ساخت .

باشگاه ملوان در پی اظهارات پوررحمت الله از برادران بزرگوار سردار کمالی و سردار باران چشمه درخواست دارد که برخورد لازم با چنین بازیکنانی داشته تا درس عبرتی برای دیگران باشد. بازیکنانی که به خواسته خود قانون را دور زده و مطابق میل خود عمل کرده اند، نه مطابق خواست قانون.

دیدگاه‌ها