کد خبر : 1236947 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 13:28 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

برای تشویق تیمم به ورزشگاه می‌روم

خطیبی: من تراکتور را برای قهرمانی بستم

رسول خطیبی سرمربی سابق تراکتورسازی بهترین کسی است که می تواند در خصوص شرایط این تیم بعد از حذف از آسیا و جنگیدن برای قهرمانی لیگ برتر صحبت کند.

خطیبی: من تراکتور را برای قهرمانی بستم
رسول خطیبی بعد از مدت ها سکوت خود را شکست و اعلام کرد برای تشویق تراکتور حتی حاضر است به ورزشگاه برود. گفت و گوی خطیبی با "ورزش سه" را بخوانید:

من تراکتور را برای قهرمانی بستم

خداراشکر می کنم تاوقتی که ما در تراکتور بودیم توانستیم این تیم را قهرمان نیم فصل کنیم و امیدوارم در نیم فصل دوم هم با کادر فنی جدید قهرمان لیگ برتر شود. من تیم را برای قهرمانی بستم و در حال حاضر هم تراکتور برای قهرمانی در لیگ می جنگد. امیدوارم تراکتور قهرمان لیگ شود و این آرزوی من است.تیمی که برای قهرمانی بسته شده خنده دار است که نخواهد برای قهرمانی نجگد.

تراکتور می توانست صعود کند

در بازی با نسف قارشی هم اگر خودشان می خواستند می توانستند این تیم را شکست دهند و به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند. اما من داخل تیم نیستم و اطلاعی ندارم که داخل تیم چه اتفاقی افتاده و نمی توانم نظر دقیقی بدهم.

بازیکنان را تخریب نکنیم

تراکتور کمبود بازیکن ندارد و به نظر من نباید بازیکنان را تخریب کرد چون همین بازیکنان بودند که تراکتور به اینجا رساندند و در حال حاضر تیم در صدر جدول حضور دارد. هر تیمی مشکل دارد و باید تقویت شود اما این تیم خوب بسته شده است.

به خاطر تراکتور پیشنهادم را رد کردم

صد در صد برای قهرمانی تراکتور دعا می کنم و حتی شاید برای تشویق تیم محبوبم به ورزشگاه بروم. ما آذربایجانی ها به تیم مان تعصب داریم .حتی باید بگویم بعد از تراکتور از یک تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم اما چون با تراکتور بازی داشت قبول نکردم. چون دوست نداشتم در این فصل رو در روی تراکتور قرار بگیرم.

برای تیم ملی صحبتی با من نشده

خطیبی در مورد پیشنهاد حضور در کادر فنی تیم ملی هم گفت:این نظر هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است و باید تشکر کنم اما در واقع با من صحبتی انجام نشده است. برای سال بعد هم پیشنهاد لیگ برتر دارم و در این مدت هم که سکوت کرده بودم 162 بازیکن از لیگ یک و سایر تیم ها زیر نظر داشتم تا بتوانیم در نهایت تیم خوبی بسازیم.

16 تیمی شدن هیجان را بالابرده

من اعتقاد دارم 16 تیمی شدن لیگ برتر از تصمیمات درست سازمان لیگ و آقای تاج بود و هیجان بازی ها بیشتر شده است و تیم ها جوانگرایی کردند و از لحاظ هزینه کمتر خرج شده است. اما واقعیت این است که هر تیمی می تواند از 18 بازیکن در لیگ برتر استفاده کند و اگر مثل لیگ های اروپایی با 5کارت زرد بازیکن را محروم کنند شرایط بهتر می شود.

سازمان لیگ با مربیان قرارداد 2یا سه ساله ببندند

من کاری به تراکتور و شرایط این تیم ندارم اما باید بگویم فوتبال ما مشکل مدیریتی دارد.اگر مسوولان فوتبال و سازمان لیگ با مربیان قرارداد 2 یا 3 ساله ببندند از اتفاقاتی که امسال افتاد کمتر می افتد و مربیان می توانند برنامه هایشان را عملی کنند. امیدوارم تراکتور هم در این سه هفته با آرامش کارش را انجام دهد و قهرمان شود.

دیدگاه‌ها