کد خبر : 1236950 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 13:35 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

خادم: این‌بار استقلال و پرسپولیس خریدار دارند

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که به احتمال فراوان باشگاه‌های استقلال و پر‌سپولیس در سومین مزایده به فروش خواهند رفت.

خادم: این‌بار استقلال و پرسپولیس خریدار دارند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، امیر رضا خادم اظها‌ر کرد: بر اساس شنیده‌ها و بررسی‌ها به نظر می‌رسد که به احتمال بالای 90 درصد دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس در سومین مزایده به فروش خواهند رفت چرا که این دو باشگاه این بار خریدار دارند.

وی گفت: افرادی برای خرید باشگاه استقلال و پر‌سپولیس اقدام کرده‌اند که بر این اساس به نظر می‌رسد مشکلی برای واگذاری این دو باشگاه در این مرحله وجود نداشته باشد و به احتمال فراوان دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس به فروش خواهند رفت.

خادم تاکید کرد: در صورت واگذاری استقلال و پر‌سپولیس قطعا هیات مدیره و مدیریت این باشگاه متاثر از تغییرات جدید، تغییراتی را خواهند داشت.

بر اساس پیش‌بینی‌ها اگر تحت هر شرایطی اعم از قیمت نامناسب یا عدم تایید اهلیت خریداران، باشگاه‌های استقلال و پر‌سپولیس در مرحله سوم مزایده نیز نهایتا فروخته نشوند وزارت ورزش و جوانان اقدام به جذب اسپانسر سه ساله جدید برای این باشگاه‌ها خواهد کرد.

هم‌چنین پس از جذب اسپانسر جدید ترکیب هیات مدیره و مدیر‌عامل این دو باشگاه نیز با فرمول انتخاب از سوی اسپانسر و تایید از سوی وزارت ورزش و جوانان رقم خواهد خورد.

گفتنی است که در صورت وجود اسپانسر‌های مختلف بهترین پیشنهاد برای سه سال آینده سرخابی‌ها نهایی خواهد شد اما اگر اسپانسر‌های کنونی نیز پیشنهاداتی داشته باشند در صورت وجود شرایط برابر، باشگاه‌ به این اسپانسر‌ها اجاره داده خواهد شد.

دیدگاه‌ها