کد خبر : 1236953 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 13:42 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

آقایی مدیرعامل پرسپولیس بود ولی به استقلال کمک می کرد

میناوند: دوستان اظهارنظر نمی‌کنند تا ضرر نکنند

چپ پای سابق سرخپوشان در رابطه با عدم اظهارنظر پرسپولیسی ها در رابطه با مزائده این باشگاه گفت: خیلی از دوستان منتظرند ببینند چه شرایطی پیش می آید.

میناوند: دوستان اظهارنظر نمی‌کنند تا ضرر نکنند
به گزارش "ورزش سه"، مهرداد میناوند، صحبت های خود را با یک تسلیت و یک تبریک آغاز کرد: ابتدا به جامعه ورزش و تمام پرسپولیسی ها درگذشت عزیز اصلی، یکی از اسطوره های فوتبال ایران و حجت اله خطیب، یکی از مدیران زحمتکش ورزش ایران را تسلیت بگویم. البته باید یک تبریک ویژه هم به تمام پرسپولیسی ها و علی کریمی بابت نظرسنجی برنامه نود جهت انتخاب محبوبترین بازیکن فوتبال ایران بگویم، امیدوارم خیلی بفهمند که پیراهن چه تیمی را بر تن کردند، علی چندسال است که در پرسپولیس نیست اما هنوز محبوب ترین است.

وی در رابطه با اتفاقات اخیر مربوط به بازیکنان جوان تیم پرسپولیس گفت: در این مورد باید این را بگویم که اصلا نمی توان کار خانزاده و صادقیان را تایید کرد، بهرحال واکنش های این دو بازیکن جوان پرسپولیس بسیار زننده بود و معتقدم در شان و شخصیت یک بازیکن پرسپولیسی این گونه رفتارها نیست. اما این را باید بدانیم که اخراج کردن از تیم راه حل این موضوع نیست، ممکن است همه ما در 22 سالگی اشتباهاتی داشتیم، اگر این بازیکنان مثلا 28 سال شان بود می شد گفت آنها را از تیم باید اخراج کرد اما در این سن باید این بچه ها را پوشش داد، می توان آنها را جریمه کرد اما نباید گذاشت از مجموعه تیم و تمرینات دور شوند.

میناوند ادامه داد: شنیدم برانکو خانزاده را به تمرینات برگردانده است و فکر می کنم این بهترین تصمیم در این زمینه بود، امیدوارم این اتفاق در مورد پیام هم اتفاق بیفتد، چراکه صادقیان تشنه بازی کردن است، بزرگترهای تیم می توانند در مورد تهدید را تبدیل به فرصت کنند و از این استعداد ناب فوتبال ایران، بهترین استفاده را بکنند.

وی درباره مزائده اخیر باشگاه پرسپولیس گفت: نمی دانم چرا خیلی از پرسپولیسی ها در این مورد صحبت و اظهارنظری نمی کنند، گویا بعضی از دوستان منتظرند ببینند چه پیش می آید تا به آن سمت بروند. کاش افراد بیشتری می آمدند تا تنور مزائده گرم تر شود، درهرحال امیدوارم وقتی شخص دلسوزی می آید مساعدت های لازم انجام شود، در حال حاضر می بینیم که آقای هدایتی جلو آمدند، حسن نیت ایشان قبلا هم برای پرسپولیسی ها ثابت شده بود، امیدوارم دولت نسبت به این افراد حمایت های لازم را داشته باشد، لزوما هرکسی که جلو بیاید و پول هم داشته باشد نمی تواند برای این تیم دل بسوزاند و حسن نیت داشته باشد، همانطور که دیدیم آقایان آمدند مدیرعامل باشگاه شدند، اسطوره پرسپولیس یعنی علی دایی را با آن وضعیت از تیم کنار گذاشتند و با توجه به اینکه مسئولیت پرسپولیس را داشتند به استقلال کمک می کردند.

او ادامه داد: بهرحال من خودم به آقای روحانی رای دادم و بزرگترین دلیلم هم سر و سامان یافتن ورزش مملکت، علی الخصوص پرسپولیس است.

میناوند در پایان راجع به شرایط فعلی خود گفت: در حال حاضر سرمربی تیم موسیقی و هنر هستم و در خدمت این بچه ها به تمرینات می پردازیم، در حال حاضر و با توجه به اینکه جایی مسئولیتی نداشتم و با توجه به اینکه هنر و فوتبال، شرایط شان بسیار به هم شبیه است، تصمیم گرفتم از فوتبال دور نشوم و با این تیم باشم.

دیدگاه‌ها