کد خبر : 1236955 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 13:50 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان را می‌بریم و بازی با ذوب‌آهن را جبران می‌کنیم

آل‌نعمه: حریفان نیازی به آنالیز فولاد ندارند

فولادی ها با باختی که دیروز و در بازی با ذوب آهن به آن رسیدند آنها را نسبت به قهرمانی کاملا ناامید کرد اما آنها همچنان امیدوار به گرفتن سهمیه هستند.

آل‌نعمه: حریفان نیازی به آنالیز فولاد ندارند
به گزارش "ورزش سه"، احمد آل نعمه در مورد این دیدار گفت: با این باختی که آوریم شانس گرفتن سهمیه را داریم اما برای قهرمانی شانس بسیار کمی داریم زیرا رقیبان ما هم همگی خوب کار کردند و پیروز شدند، ما تمام سعی مان را می کنیم تا سهمیه بگیریم و سال بعد نیز در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم.

او در مورد عملکرد تیمشان در این دیدار ادامه داد: ما نیمه اول خوب کار کردیم ولی روی خلق موقعیت ضعیف بودیم اما نیمه دوم ذوبی ها بهتر بودند به خصوص در نیم ساعت پایانی که به دو گل هم رسیدند درضمن ما یکی،دو گل دیگر نخوردیم همانطور که گفتم خیلی خوب کار کردیم اما متاسفانه نتوانستیم به گل برسیم وگرنه در طول 90 دقیقه تمرکزمان را گذاشتیم اما در کل مثل بازی های قبلی مان خوب نبودیم و شرمنده هواداران شدیم.

مدافع فولاد در مورد صحبت های اسکوچیچ بعد از بازی و اینکه مقصر اصلی شکست را بازیکنان فولاد ندانسته نظرش را اینگونه بیان کرد: این را بگویم که ذوب خوب بود و روز خوب ما نبود، آقای اسکوچیچ بعد از بازی به بازیکنان ما گفت که شما با قلب تان کار کردید اما ما در طول 90 دقیقه سازماندهی مناسب را نداشتیم و ذوب‌آهن توانست از این حربه استفاده کند، ما می‌ خواستیم بازی کنیم اما توان بدنی مان این اجازه را نمی‌ داد تا با تمرکز کار کنیم. خستگی بازی ها باعث می‌ شود که نتوانیم تمام توانمان را بگذاریم. ما پر از انگیزه هستیم اما نیاز به استراحت داریم، از طرفی دست آقای اسکوچیچ خالی است من در مصاحبه قبلی ام هم گفتم که ما به نفع تیم های حریف کار می‌ کنیم زیرا آنها نیازی به آنالیز کردن فولاد ندارند به این دلیل که ترکیب ما همیشه مشخص است.

آل‌نعمه در پایان در مورد دیدار پیش رو با ملوان افزود: می‌ دانیم که بازی کردن در انزلی سخت است اما بازیکنان ما تجربه لازم دارند و امیدوارم بازی ذوب‌آهن را جبران و سه امتیاز را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها