کد خبر : 1236973 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 15:10 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

سکوت مدیرعامل در مورد عمکلرد کادرفنی

افشارزاده:اگرماندم برای سرمربی تصمیم می‌گیرم

با وجود نتایج ضعیف استقلال در 5 هفته گذشته و خارج شدن این تیم از کورس قهرمانی با این حال مدیرعامل استقلال همچنان دوست ندارد صحبتی در مورد کادرفنی این تیم بکند.

افشارزاده:اگرماندم برای سرمربی تصمیم می‌گیرم
بهرام افشارازده در این باره به ورزش سه می‌ گوید: بارها در مورد شرایط استقلال حرف زده ام و صحبت هایم به جز اینکه تیم را به حاشیه ببرد، فایده دیگری نداشته است. خواهش می‌ کنم اجازه بدهید این سه بازی هم بگذرد و بعد می‌ توانیم راحت تر صحبت کنیم.

او ادامه داد: الان زمانی است که بازیکنان باید آرامش داشته باشند و نباید با صحبت های ناراحت کننده سعی کنیم این بازیکنان را ناراحت کنیم. هنوز ما شانس کسب سهمیه آسیایی را داریم و نباید کاری کنیم که تیم آرامش نداشته باشد.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که اگر فصل دیگر مدیرعامل این باشگاه باشد آیا باز هم از قلعه‌نویی حمایت خواهد کرد هم گفت: این سوال ها کمکی به استقلال نمی‌ کند. الان که هنوز ماندن یا رفتن خود من هم هنوز مشخص نیست. الان همه منتظرند که من صحبتی کنم و برای استقلال حاشیه درست کنند. اگر من ماندم و این سه بازی هم تمام شد، مطمئنا بهترین تصمیم را برای کادرفنی استقلال می‌ گیرم.

افشارزاده حتی حاضر نیست در مورد مشکلات بدنی تیمش هم صحبتی کند: من یک بار در این باره صحبت کرده ام و دیگر لزومی نمی‌ بینم که هر روز بخواهم در این مورد صحبت کنم. کادرفنی هر شرایطی که دارد ما دراین سه بازی پشت آنها هستیم. اصلا مگر برای سه بازی می‌ شود سرمربی یک تیم را تشویق کرد. این ها چیزهایی است که به نظرم مطرح کردن آن هم درست نیست.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان در مورد شعار هواداران این تیم علیه بازیکنان و کادرفنی بعد از بازی با پدیده هم گفت: من این صحبت ها را نمی‌ پسندم، طرفداران حق دارند که ناراحت باشند. اما باید تا روز آخر پشت تیم شان بایستند تا بازیکنان ذوق و علاقه به نتیجه گرفتن را داشته باشند.

دیدگاه‌ها