کد خبر : 1236983 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 15:53 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

دوست دارم آقا یحیی در ذوب آهن بماند

حدادی‌فر: به پرسپولیس فکر نکرده‌ام

قاسم حدادی فر را می توان موثرترین بازیکن ذوب آهن نامید. تیمی که در 10 بازی گذشته خود 24 امتیاز کسب کرده. امتیازهایی که می تواند سهمیه آسیایی را برای این تیم به ارمغان بیاورد.

حدادی‌فر: به پرسپولیس فکر نکرده‌ام
قاسم حدادی فر یک فرمانده واقعی برای بازیکنان ذوب آهن در زمین است. او می دود، پاس می دهد و البته با بازیکنان در داخل زمین صحبت می کند. هافبک تکنیکی ذوب آهن در مورد نتایج فوق العاده این تیم در هفته های اخیر به خبرنگار" ورزش سه " می گوید:« قبلا هم گفته بودم که نیم فصل اول مثل حالا زیبا بازی می کردیم اما فقط نتیجه نمی گرفتیم. از نظر فوتبالی ایرادی به تیممان وارد نمی شد ، فقط برای کسب امتیاز کمی مشکل داشتیم. الان چند هفته ای است که این مشکل ما برطرف شده. هم خوب بازی می کنیم و هم امتیاز می گیریم. همه امیدمان به این سه بازی آخر فصل است. باید از لیگ برتر سهمیه بگیریم. این برایمان خیلی مهم است.»

حدادی فر در ادامه می گوید:« خیلی از بازی ها را بیخودی از دست دادیم. به عنوان مثال از گسترش فولاد دو- یک جلو بودیم اما در دو دقیقه پایانی تمرکزمان را از دست دادیم، دو گل دریافت کردیم و شکست خوردیم. شاید اگر هوشیارتر بودیم الان به عنوان مدعی قهرمانی برای موفقیت تلاش می کردیم. البته همین که بالای جدول هستیم، به لیگ برگشتیم و نتایج خوبی کسب کردیم خدا را شکر می کنم. »

حدادی فر درباره نقش یحیی گل محمدی در موفقیت ذوب آهن می گوید:« نه که الان بگویم، من همان زمان هم که نتیجه نمی گرفتیم می گفتم که ارتباط آقا یحیی با بازیکنان فوق العاده است و او روی عملکرد تیم تاثیر گذاشته. الان هم معتقدم گل محمدی عالی کار کرده و در موفقیت ذوب آهن نقشی غیر قابل انکار ایفا کرده. باشگاه دهم یک کار حرفه ای انجام داده و به آقا یحیی پیشنهاد تمدید قرارداد داده. با توجه به پشتوانه سازی که در تیم انجام شده و بازیکنان جوانی که در ذوب آهن حضور دارند ، با گل محمدی می توانیم فصل آینده مدعی باشیم. آقا یحیی بماند خیلی کمک می کند و من امیدوارم که چنین اتفاقی بیفتد.»

از حالا یک شایعه تکراری به راه آفتاده. حدادی فر در راه پرسپولیس. هافبک تکنیکی ذوب آهن می گوید:« اصلا به این موضوع فکر نکرده ام. همه تمرکزم را روی ذوب آهن، سه بازی پایانی لیگ و فینال جام حذفی گذاشته ام. بعد از فینال جام حذفی درباره آینده ام تصمیم می گیرم.»

دیدگاه‌ها