کد خبر : 1236984 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 15:53 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

دبیری: در مورد نکونام رأی‌گیری نشد

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: علی کریمی به خاطر اینکه به او پاداش ندادند و بلیت هواپیمای ممتاز برایش نگرفتند از تیم ملی جدا شد.

دبیری: در مورد نکونام رأی‌گیری نشد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، شهرام دبیری پس از جلسه هیات رئیسه با کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران گفت: کی‌روش به انتقادات پاسخ گفت و صحبت‌هایش کاملا منطقی بود. او با آرامش صحبت‌هایش را گفت و خیلی خوب همه مسائل را جواب داد. خودش گفت هر وقت لازم باشد از این جلسات بگذارید و من انتقادپذیرم و انتقادات و سوالات را پاسخ می‌دهم اما با تخریب مخالفم.

وی در مورد اینکه کی‌روش برنامه داد یا نه؟ گفت: بله او برنامه داد و گفت که از ما حمایت کنید تا این برنامه عملیاتی و اجرایی شود.

دبیری در مورد اینکه کی‌روش در مورد اسپانسر تیم ملی حرف زد یا نه؟ گفت: او حرفی در مورد اسپانسر نزد البته در مورد لباس‌ها صحبت شد. من یکی دو دقیقه جلسه را ترک کردم شاید در آن موقع درباره اسپانسر صحبت کرده است.

دبیری در مورد اینکه نکونام که بازی می‌کند چگونه مربی تیم ملی شده گفت: نکونام با درخواست کی‌روش مربی تیم ملی شده است. کی‌روش گفت او بیشترین بازی ملی را دارد. کاپیتان تیم ملی بوده. قبولش دارند. زبان بلد است و کلاس‌های مربی‌گری را هم در حال گذراندن است البته پیروانی هم با پیشنهاد کفاشیان به عنوان مدیر تیم انتخاب شد. ایشان مدیر اجرایی تیم هستند و کفاشیان پیشنهاد کرد که ایشان مدیر باشد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در مورد اینکه چه تضمینی وجود دارد که نکونام مثل صالح و علی کریمی نباشد گفت: کی‌روش در جلسه در مورد این مسائل هم توضیح داد. نمی‌دانم حالا اینها را بگویم خوب است یا نه اما اینها را می‌گویم علی کریمی جدایی‌اش ربطی به کی‌روش نداشت. او از این مسئله ناراحت بود که به تیم پاداش داده بودند اما به او پاداش ندادند. برای سایر اعضای تیم بلیت فرست‌کلس (ممتاز) گرفتند اما برای او بلیت معمولی و اقتصادی. او با کی‌روش مشکلی نداشت.

وی ادامه داد: امید نمازی بدون اطلاع از تیم ملی جدا شد. مجید صالح هم انتظار داشت دستیار اول ایشان باشد اما کی‌روش وظایف دیگری را به او محول کرد صالح قهر کرد و سر غذا و تمرین نرفت.

وی در مورد اینکه در برنامه‌های کی‌روش بازی تیم ملی در یک ماه اخیر وجود دارد یا خیر؟ گفت: برنامه به طور کامل باز نشد فقط ایشان از ما خواست که حمایت کنیم تا این برنامه اجرایی شود. ما هم تا جایی که لیگمان آسیب نبیند از برنامه‌های او حمایت می‌کنیم.

دبیری در مورد اینکه آیا حضور نکونام پیشنهاد است یا او واقعا انتخاب شده گفت: در این مورد رای‌گیری نشد اما موافقت ضمنی انجام شد. ما نمی‌خواهیم کسی را به کی‌روش تحمیل کنیم. مسئولیت تیم با ایشان است و وقتی کسی را می‌خواهد نباید با ایشان مخالفت کنیم.

وی در مورد اینکه حضور نکونام باعث نمی‌شود که در مورد دعوت برخی از بازیکنان شائبه‌ها و حاشیه‌هایی ایجاد شود گفت: من از این مسائل حاشیه‌ای خبری ندارم.

دیدگاه‌ها