کد خبر : 1236986 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 15:54 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

صادقیان نباید اخراج می‌شد

رهبری‌فر: دعا می‌کنم، پرسپولیس سقوط نکند

بهروز رهبری‌فر بازیکنان سابق پرسپولیس عنوان کرد. این روزها نشستیم دعا می کنیم که پرسپولیس به لیگ یک سقوط نکند.

رهبری‌فر: دعا می‌کنم، پرسپولیس سقوط نکند
رهبری‌فر به "ورزش سه" گفت: به هر حال ما هم خودمان جوان بودیم و اشتباه می کردیم. بعد هم با گل شیرینی در تمرین حاضر می شدیم. فرق ما با بازیکنان امروزی این بود که ما یک اشتباه را دوبار تکرا نمی کردیم.

صادقیان نباید اخراج می شد

باید از پیام صادقیان بپرسیم، علی دایی بد بود، درخشان بد بود، برانکو هم بد است؟! پس چه کسی خوب است؟ صادقیان بازیکنی است که می تواند در اروپا بازی کند، اما میبینیم که در لیگ هم بازی نمی کند. با این وجود فکر می کنیم با بیرون کردن او از تیم مشکلی حل نمی شود، باید به بازیکنان جوان و پرخاشگر کمک کنیم. به عقیده من اخراج شدن صادقیان برای آینده فوتبالش خطرناک است.

دعا می کنم، پرسپولیس به لیگ یک سقوط نکند

کار ما در این روزها شده دعا کردن برای پرسپولیس که به لیگ یک سقوط نکند. من فکر می کنم خیلی از دلایل در این فصل باعث شده که تیم نتیجه نگیرد. پرسپولیس سینه چاک زیاد دارد اما هیچ کس حاضر نیست وارد گود بشود. هیچکدام از آقایان نژآد فلاح، سیاسی، غمخوار، رویانیان برای پرسپولیس دلسوزی نمی کنند. آدمهایی هم که دلسوزان اصلی پرسپولیس هستند را وارد باشگاه نمی کنند. من از روزی که یادم می آید تا به حال پرسپولیس چنین شرایطی نداشته، خدا آخر و عاقبت ما را امسال به خیر کند.

باید برای حضور تماشاگرها جایزه بگذاریم

شرایط این روزهای پرسپولیس ناراحت کننده است. در تمام لیگهای دنیا دو تیم هستند که با هم رقابت می کنند و هواداران آنها را دوست دارند و دنبال می کنند. در اسپانیا، آلمان و ... در لیگ ما هم دو تیم استقلال و پرسپولیس هستند که صدها نفر بخاطر آنها به استادیوم می آمدند. اما کار را به جایی رساندند که تماشاگران لیگ کم شده است، روزی می رسد که دیگر صد نفر هم به استادیوم نمی روند. ویک روز هم دیگر هیچ تماشاگری نخواهیم داشت. بعد تازه می شویم مثل عربها که مجبور هستیم برای حضور در استادیوم جایزه بگذاریم و یا از کارمندهای دولت استفاده کنیم.

پرسپولیس تا همین جا هم شاهکار کرده است

پرسپولیس تا همینجا هم که در آسیا خوب عمل کرده است واقعا شاهکار است. تا الان هم پرسپولیس با این شرایط کار بزرگی در آسیا انجام داده است. البته هنوز کار تمام نشده و حیف است تیمی که صدرنشین بوده با شکست از بنیادکار اوت شود. اگر قرار است تیم را زودتر بفروشند باید این کار را انجام دهند اگر هم نمی‌ خواهند بفروشند این الفاظ مزایده بازی را بردارند. آقای نماینده مجلس را می‌ کنند مدیرعامل! می‌ خواهند یک نفر را از کار بیکار کنند او را به عنوان مدیریت پرسپولیس انتخاب می‌ کنند، افراد سیاسی که اصلا به درد پرسپولیس نمی‌ خورند. چرا باید تیم های خوب ما مثل تراکتور و فولاد که تازه شرایط مناسب تری از لحاظ مالی و ثبات تیمی دارند از آسیا حذف شوند؟ با این شرایط نباید توقعی از پرسپولیس داشته باشیم.

برانکو با دست خالی نمی‌ تواند معجزه کند

برانکو در فوتبال ما کارنامه خوبی دارد هر چند که در آسیا و جهان موفقیت آنچنانی نداشته باشد، در ایران عملکرد خوب داشته. مردم هم او را دوست دارند و بخاطر صعود به جام‌جهانی و قهرمانی بوسان خاطرات خوبی با او دارند. اما این ها هیچ کدام ملاک نیست که او بتواند در پرسپولیس نتیجه بگیرد چون به هر حال او هم آدم است و ممکن است خطا کند. نمی‌ تواند معجزه کند که تیم قهرمان شود او هم آدمی مثل ماست که دانشش بیشتر است، با دانش و دست خالی نمی‌ توان نتیجه گرفت.

تسلیت به خانواده خطیب و عزیز اصلی

من می‌ خواست از طریق ورزش سه درگذشت آقای خطیب را تسلیت بگویم ایشان در زمان بازی ما مدیرعامل تیم بود. همچنین می‌ خواستم درگذشت آقای عزیز اصلی را هم تسلیت بگویم هر چند ما دورادور ایشان را می‌ شناختیم ولی به هر حال از قدیمی های تیم بودند.

دیدگاه‌ها