کد خبر : 1236999 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 16:44 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

قصد تهمت زدن ندارم ولی

دست‌نشان: مس یازدهمی چگونه پلی‌آفی شد؟

سرمربی نساجی قائمشهر معتقد است برای این تیم پیش بینی 38 امتیاز کرده بود اما در نهایت موفق به انجام این موضوع نشد.

دست‌نشان: مس یازدهمی چگونه پلی‌آفی شد؟
به گزارش "ورزش سه"، نادر دست‌نشان در رابطه با نتایج تیم نساجی در پایان فصل گفت: با توجه به امکانات و ابزاری که در اختیار داشتیم، خوب ظاهر شدیم، انتظار داشتم در پایان فصل 38 امتیاز کسب کنیم و اگر این اتفاق می افتاد به هدفمان رسیده بودیم اما متاسفانه اینگونه نشد. بهرحال فولادی تیم خوبی بودند که به عنوان تیم اول صعود کردند اما از این گروه تیم های خوب دیگری همچون نساجی و گیتی پسند لیاقت این را داشتند که به لیگ برتر صعود کنند.

وی ادامه داد: ما از خیلی مسائل همچون داوری ضربه خوردیم، البته من از کمیته داوران تشکر کردم برای اینکه امسال داوری ها بهتر از سال گذشته بود، ولی نکته ای در این مورد بسیار به چشم می آمد و آن هم این بود که داوری ها به گونه ای بود که مربیان حق اظهار نظر را در این مورد نداشتندو این جلوگیری هم اصلا قشنگ نبود، شاید بنده با رانندگی بد برای راننده های دیگر ایجاد خطر بکنم نمی توانم بگویم ماشین های دیگر نباید اعتراض کنند.

دست نشان ادامه داد:متاسفانه در فوتبال ما، بی احترامی به مربیان، امری عادی شده است، بعضی ها که اصلا احترام مربیان را نگه نمی دارند. بعضی از داوران ما هم تحمل کوچکترین انتقاد و اعتراض مربیان را ندارند. ای کاش قبل از آغاز فصل یک سری کلاس ها و برنامه هایی بود که مربیان و داوران با یکدیگر در آن شرکت می کردند تا صحبت کردن بین شان رواج می یافت، ولی متاسفانه الان اینگونه نیست و داوران فکر می کنند حاکم ورزشگاهها هستند و نمی توان به آنها حرفی زد و انتقادی کرد.

وی ادامه داد: مثلا در این زمینه می توانم از آقای فغانی عزیز نام ببرم. ایشان از داوران جوان و خوشنام فوتبال ما و خداراشکر مسابقات مهمی را قضاوت کردند و اعتباری در این زمینه پیدا کردند، پدر ایشان بسیار برای ما عزیز است و برادرشان هم که اخیرا به جامعه داوران پیوسته است، بنابراین خانواده ایشان با فوتبال عجین است، خب، حالا داور یک زمانی هم اشتباه می کند، نباید بپذیرد؟

دست نشان در این رابطه گفت: دیروز هم ما در دقیقه 97 با خطایی که بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاد بر علیه ما یک پنالتی گرفته اند و بازی ما مساوی شد، در رابطه با مسائلی که عنوان می کنند هم من حرفی ندارم، اما خب بعضی وقت ها یکسری از اتفاقات که می افتد برای خیلی ها سوال ایجاد می کند، مثل اینکه مس کرمان در ابتدای دور برگشت مسابقات یازدهم بود و در نهایت دوم شد و یا وقتی بازی های زیادی از این تیم با گل دقایق پایانی به نفع آنها تمام می شودو یا زمانی هست که می بینید دو دقیقه پس از 5 دقیقه وقت اضافه، این تیم موفق به زدن گل برتری میشود کمی برای مردم سوال برانگیز است. به خدا قسم اصلا قصد تهمت زدن ندارم.

وی در پایان در رابطه با ادامه همکاری خود با این تیم گفت: من خودم را از نساجی می دانم و با این تیم بزرگ شدم، قراردادم یک ساله بود چه اینجا باشم و چه نباشم در خدمت این تیم هستم. امسال هم آقای درودگر، کادر مدیریت و کادرفنی همه زحمت کشیدند، آقای پرهام هم از جیب خودش خرج کرده و تلاشش را برای تیم انجام داد، این تیم با میانگین سنی زیر 24 سال، در سال آینده با گرفتن سه چهار بازیکن می توانند بهترین تیم شوند.

دیدگاه‌ها