کد خبر : 1237010 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 17:18 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

شکوری: برای بازی با استقلال انگیزه بالایی داریم

مدافع تیم صبا معتقد است تیم صبا بازیکنان فوق العاده ای دارد و آنها همه تلاش خود را می کنند تا تیم سربلند باشد.

شکوری: برای بازی با استقلال انگیزه بالایی داریم
به گزارش "ورزش سه"، هادی شکوری در رابطه با بازی اخیر این تیم گفت: خداراشکر شرایط‌مان خوب بود و توانستیم با یک بازی خوب، یک امتیاز را از این بازی به دست بیاوریم. برای بازی با تیم استقلال هم آماده ایم و اتفاقا بچه ها انگیزه بالایی دارند و امیدواریم در این بازی تماشاگران بیایند و از این بازی دیدن کنند، امیدوارم در کمال آرامش و با شرایطی خوب بتوانیم یک بازی خوب برای صبا به انجام برسانیم.

وی در رابطه با شرایط فعلی بازیکنان صبا گفت: باور کنید هیچ تیمی را به خوبی بچه های صبا نمی شناسم، اگر کمی بیشتر خرج می کردند شک نکنید صبا، جزء 4 تیم صدرنشین جدول قرار می گرفت. شما کدام تیم را می شناسید که بازیکنانش هر روز یکی دو ساعت بروند تا قم و بازی کنند و تمرین کنند و شب برسند خانه؟ بعضی از بچه های ما وعده های آنچنانی داشتند اما جایی نرفتند و در همین صبا ماندند، جدیدا هم که دیگر این موضوع مالیات شروع شده است. بدون دریافت پول، برگه های مالیاتی به ما دادند که باید آنها را پرداخت کنیم.

وی در پایان گفت: شاید برخی از مسئولین از مصاحبه های بچه ها دلخور شده باشند اما هیچکدام از این بچه ها قصد بی احترامی به کسی را نداشتند و امیدوارم صحبت های بچه ها، باعث دلخوری کسی نشده باشند.

دیدگاه‌ها