کد خبر : 1237014 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 17:25 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

حاج رضایی:حال فوتبال در سال 94 خوب است

کارشناس فوتبال، گفت: فوتبال ایران در سال 94 شرایط بسیار بهتری پیدا کرده و به اعتقاد من حال فوتبال امسال خوب است.

حاج رضایی:حال فوتبال در سال 94 خوب است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، امیر حاج رضایی گفت: نظر من در خصوص حضور نکونام و پیروانی در تیم ملی کاملا مثبت است و آنها می توانند به تیم ملی کشورمان کمک های شایانی کنند.

وی ادامه داد: در خبرها خواندم که گفتنند افشین پیروانی در کنار مدیریت اجرایی می تواند مشاوره فنی هم دهد، اما به نظر من حالا برای مطرح کردن این مساله بسیار زود است و در حال حاضر باید از اینکه یک چهره جوان، تحصیلکرده و با تجربه برای این مسئولیت انتخاب شده است، خوشحال باشیم.

کارشناس فوتبال ایران، گفت: افشین پیروانی وی‍ژگی های خدمت به فوتبال را دارد و از اینکه به نسل خوب فوتبال ایران بها داده می شود، بسیار خوشحال هستم.

حاج رضایی در خصوص جوانگرایی در تیم ملی فوتبال، تصریح کرد: جوانگرایی در میان بازیکنان پس از هر جام جهانی صورت می گیرد و این اتفاق در جام ملت های آسیا نیز به خوبی رخ داد و دیدیم جوانان عملکرد بسیار خوبی داشتند.

وی افزود: جوان سازی یکباره تیم ملی به هیچ عنوان اصولی نیست و حتی مبانی فوتبال نیز این کار را نمی پذیرد. جوانگرایی باید به صورت تدریجی رخ دهد و در غیر این صورت تیم ملی آسیب خواهد دید.

حاج رضایی در خصوص انتقاد برخی از مربیان فوتبال از انتخاب نشدن مربیانی همچون یحیی گل محمدی و علیرضا منصوریان به عنوان دستیار کی روش، گفت: این مربیان بسیار موفقی در فوتبال باشگاهی هستند و مطمئن باشید آنها با حضورشان در باشگاه ها و تربیب نیرو های جوان بیشتر می توانند به فوتبال ملی ایران کمک کنند.

وی تاکید کرد: احساس می کنم در سال 94 حال فوتبال ایران بهتر شده است و مطمئن هستم همین جوانان آینده فوتبال ایران را خواهند ساخت.

حاج رضایی با تمجید از عملکرد فنی یحیی گل محمدی اظهار کرد: بازی ذوب آهن و نفت تهران را مشاهده کردم و به معنای واقعی از عملکرد ذوب آهن حیرت زده شدم. به اعتقاد من ذوب آهن با یحیی یک تیم فوق العاده است که بسیار مدرن فوتبال بازی می کند.

وی تاکید کرد: از فوتبال دوستان می خواهم صبور باشند تا خیلی سریع سایر استعداد های یحیی گل محمدی در فوتبال ایران را مشاهده کنند.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص نظارت کی روش در تیم های پایه ایران، گفت: قطع این اتفاق بسیار مثبت خواهد بود. ما باید روی تیم های پایه خود نظارت مستقیم داشته باشیم زیرا آنها آینده فوتبال ملی ما را خواهند ساخت.

وی ادامه داد: شنیدم که مهدوی کیا آکادمی فوتبال پایه راه انداخته و چه فعالیت های مثبتی در این تیم ها انجام می دهد. تمام این اتفاقات برای فوتبال ایران مفید است و از آن مفید تر حضور با شخصیت ها چون مهدوی کیا در فوتبال ایران است.

حاج رضایی گفت: امیدوارم پس از سال ها ناکامی، فوتبال ایران بتواند همانند نسل 98 پیشرفت داشته باشد و این رشته ورزشی را از این وضعیت خارج کند. شما به نسل قبل و به چهره هایی چون علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان نگاه کنید چقدر از نظر اخلاقی بالا هستند. شما مطمئن باشید چهره ای چون کریم باقری از هر جهتی می تواند به فوتبال ایران کمک کند.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال در رابطه با رفتار های غیر متعارف برخی بازیکنان فوتبال، گفت: باید بازیکنانی که برخورد ها نامتعارف دارند برخورد جدی شود. در فوتبال بحثی در خصوص بازیکنان ناسازگار داریم که در دنیا هم این بازیکنان مانند اریک کانتونا و خیلی های دیگر وجود داشتند که باید با آنها برخورد های متناسب شود.

وی تاکید کرد: متاسفانه در فوتبال ایران اراده مقابله با بازیکنان ناسازگار وجود ندارد و هر بازیکنی که رفتار ناسازگار انجام می دهد، هیچ برخوردی با آنان نمی شود.

کارشناس فوتبال ایران، گفت: حضور اسطوره ها در فوتبال قطعا می تواند مشکلات اخلاقی فوتبال ایران را کاهش دهد. بازیکنانی چون باقری و مهدوی کیا در بالاترین سطح فوتبال دنیا بازی کره اند و حضور این گوهر های ارزشمند، کمک به فوتبال ایران خواهد بود.

وی افزود: بازهم تاکید می کنم حضور چهره هایی چون محمد خاکپور، کریم باقری، مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، یحیی گل محمدی، علیرضا منصوریان و وحید هاشمیان در فوتبال ایران باعث آن می شود که چهره های کم ارزش از فوتبال کنار بروند.

دیدگاه‌ها