کد خبر : 1237016 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 17:37 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

تعداد پاکت های دریافتی رسما اعلام نشد

خریداران سرخآبی‌ها فردا مشخص می‌شوند

سازمان خصوصی سازی ساعتی پس از پایان وقت اداری هویت شرکت کنندگان در مزایده استقلال و پرسپولیس را منتشر نمی‌ کند.

خریداران سرخآبی‌ها فردا مشخص می‌شوند
به گزارش" ورزش سه"، بنا به گفته برخی مسوولان امروز 5 پاکت برای خریداری دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران به سازمان خصوصی سازی اعلام وصول شده که فردا در نشستی با حضور خبرنگاران، نام خریداران معرفی خواهد شد. این سومین دوری است که سازمان خصوصی سازی اقدام به مزایده پرسپولیس و استقلال کرده و ظاهرا این بار برخلاف دو مرتبه قبلی استقبال نسبتا خوبی از واگذاری صورت گرفته است. البته موضوع 5 خریدار از سوی هیچ مقام مسوولی تایید نشده است و فردا در جلسه ای در سازمان خصوصی سازی تعداد پاکت ها مشخص خواهد شد.

بنابر اخبار درگوشی حسین هدایتی و اسپانسر سابق پرسپولیس برای خرید پرسپولیس وارد عمل شده اند، همچین این باشگاه یک یا دو خریدار دیگر هم در مزایده دارد. احتمالا از 5 پاکت وصولی یک پاکت نیز خریداران استقلال را در خود جای داده است. برنده این مزایده پس از عبور از فیلترهای امنیتی، مالی و ورزشی خواهد توانست مالکیت این دو باشگاه را برعهده بگیرد.

محمود گودرزی وزیر ورزش امروز در مورد شرایط واگذاری پرسپولیس و استقلال گفته است: وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی تصمیم نهایی را در مورد این دوباشگاه پر طرفدار خواهند گرفت. قیمت پایه هر یک از دو باشگاه قرمز و آبی از سوی سازمان خصوصی‌سازی 290 میلیارد تومان تعیین شده که خریدار باید 40 درصد مبلغ پیشنهادی خود را به صورت نقد و تا 20 روز کاری پس از قطعیت معامله بپردازد و بقیه این مبلغ را هم به صورت اقساط با نرخ 15 درصد در مدت دو سال با فاصله زمانی شش‌ماهه پرداخت کند.

دیدگاه‌ها