کد خبر : 1237023 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 18:09 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروانی: یک هفته دیگر صحبت میکنم

افشین پیروانی، مربی سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس، امروز به عنوان مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال کشورمان منصوب شد.

پیروانی: یک هفته دیگر صحبت میکنم
به گزارش "ورزش سه"، پیروانی بازگشت به تیم ملی را در قالب خدمت به فوتبال ملی کشورمان عنوان داشته و میگفت؛ تیم ملی برایش ارزشی بالاتر رنگ ها را دارد و به همین دلیل بود که پیشنهاد فدراسیون فوتبال و سایر دستگاه های مرتبط با انتخابش را پذیرفته است.

از پیروانی سوال کردیم که بودن یا نبودن کی روش در تیم ملی فوتبال ربطی به ادامه همکاری یا عدم همکاری او دارد که او عنوان داشت قرار داد او یک قرار داد رسمی است و هرکس مربی تیم ملی هم باشد، او در این قالب انجام وظیفه خواهد کرد.

پیروانی علت پذیرش این مسئولیت را به جز علاقه اش به خدمت در پیراهن ایران وزیر پرچم مقدس کشورمان، درخواست دوستانش و علاقه مندان متعدد فوتبال برای بازگشتش به جامعه فوتبال اعلام کرد. او در ادوار گذشته کمک مربی تیم ملی هم بوده است.

پیروانی که در سالیان گذشته، سرمربیگری پرسپولیس و استیل آذین را تجربه کرده و در پرسپولیس با رسیدن به آمار فابل توجه 22 امتیاز در11 بازی بهترین میانگین امتیازی در پرسپولیس لیگ حرفه ای را دارا است،بودن در مسئولیت مدیر اجرایی را جدایی از مسدولیت های فنی و مربیگری نمیداند، قصد دارد در فوتبال و در مقاطع دیگر به مربیگری در قالب های مختلف ادامه دهد.

پیروانی که در بازیهای غرب آسیا در سال 1381 کاپیتان تیم ملی فوتبال هم بود، از خرداد ماه و در جریان مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به عنوان نفر اول از سمت راست، روی نیمکت تیم ملی مینشیند.

دیدگاه‌ها