کد خبر : 1237060 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 19:46 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

می‌ دانستم از راه‌آهن تیم بهتری هستیم

فرکی: برانکو کسی را بی دلیل اخراج نمی‌کند

سرمربی سپاهان ادعا می‌ کند که با پیروزی این تیم برابر راه‌آهن در هفته بیست و هفتم لیگ‌برتر شانس این تیم برای قهرمانی بیشتر شده، هر چند که سپاهان باید به فکر بازی های خودش باشد نه سایر رقیبان.

فرکی: برانکو کسی را بی دلیل اخراج نمی‌کند
حسین فرکی در این باره به "ورزش سه" می‌ گوید: خدا را شکر که این بازی را هم بردیم بعد از پیروزی برابر تراکتور و پرسپولیس روحیه بازیکنان بسیار خوب شده است و به همین دلیل آنها توانستند امتیازات کامل بازی با راه‌آهن را هم بگیرند.

او در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی چنین نتیجه ای را می‌کرد یا نه هم گفت: حقیقتش را بخواهید من می‌دانستم که از راه‌آهن تیم بهتری هستیم. در خانه بازی می‌ کردیم و حمایت تماشاگرانمان را هم داشتیم. به همین دلیل بهانه ای برای نتیجه نگرفتن وجود نداشت و خدا را شکر که با پیروزی در این بازی همچنان در رده های بالای جدول باقی ماندیم.

سرمربی سپاهان در مورد غیبت احسان حاج‌صفی و وریا غفوری در این بازی هم می‌ گوید: به هر حال من همیشه به کار تیمی اعتقاد دارم اگر شرایط طوری باشد که یک تیم کار تیمش خوب باشد، می‌ شود غیبت بازیکنان را جبران کرد. البته بی تردید بازیکنان ملی‌پوش هر تیم تاثیر زیادی روی روند ما دارند.

فرکی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش برای قهرمانی به نتیجه بازی نفت‌تهران ـ تراکتورسازی دل بسته است هم گفت: ما هرگز به هیچ نتیجه ای دل نمی‌ بندیدم. اول باید خودمان کارمان را درست انجام دهیم و بعد به نتایج تیم های دیگر فکر کنیم. ما الان 3 امتیاز و یک تفاضل گل از تراکتورسازی عقب هستیم و باید تلاش کنیم در هفته های باقیمانده این فاصله را جبران کنیم.

اما اخراج پیام صادقیان و محمدرضا خانزاده به بحث روز در فوتبال ایران تبدیل شده است، سرمربی سپاهان ادعا می‌ کند که از قبل هم پیش‌بینی کرده بود که برانکو با بی انضباطی در تیمش مقابله خواهد کرد: من از قبل هم این پیش‌بینی را کرده بودم که برانکو با بی انضباطی در تیمش مقابله خواهد کرد. این را هم بگویم که آقای برانکو بی دلیل با کسی برخورد نمی‌ کند و حتما چیزی دیده که این کار را کرده است.

فرکی در پایان در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس با برانکو توضیح می‌ دهد: چرا باید برانکو نتواند پرسپولیس را قهرمان کند. البته از الان نمی‌ شود در مورد فصل بعد صحبت کرد اما برانکو مربی است که با تیم‌ملی این مملکت خوب نتیجه گرفته است و صددرصد می‌ تواند این کار را با پرسپولیس هم تکرار کند. البته باید شرایط هم برای موفقیت او فراهم باشد.

دیدگاه‌ها