کد خبر : 1237172 | 09 اردیبهشت 1394 ساعت 12:11 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

سوکای: سپاهان 90درصد شانس قهرمانی دارد

مهاجم آلبانیایی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:سپاهان 90 درصد شانس قهرمانی دارد و باید در بازی‌های باقیمانده همه تلاش خود را برای کسب هر سه امتیاز داشته باشد.

سوکای: سپاهان 90درصد شانس قهرمانی دارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، جواهیر سوکای با اشاره به شرایط بازی تیم سپاهان مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: در حال حاضر سه بازی بسیار مهم در پیش داریم و این بازی‌ها برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید در این مسابقات به پیروزی برسیم.

وی افزود: دیدار استقلال خوزستان یک دیدار بسیار سخت و مهم به شمار می‌رود زیرا این تیم در بازی برای ماندگاری در لیگ برتر به کسب سه امتیاز مسابقه امیدوار است و سپاهان نیز باید به پیروزی برسد تا به جام قهرمانی نزدیک شود.

مهاجم آلبانیایی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تصریح کرد: ما سه بازی دیگر تا قهرمانی داریم و این سه بازی برای ما بسیار مهم و سخت است و نباید در این مسابقه هیچ امتیازی از دست بدهیم.

وی افزود: در فوتبال باخت طبیعی است اما من امیدوار هستم که هر سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم تا قهرمان شویم زیرا سپاهان امسال تنها برای قهرمانی می‌جنگد و این قهرمانی اصلا راحت نیست.

سوکای افزود: تیم سپاهان در این بازی تنها علی کریمی را در اختیار ندارد اما با بازیکنان جایگزین، باید کاری کنیم که امتیاز این مسابقه را کسب کنیم و برای رسیدن به سهمیه آسیایی و همچنین قهرمانی لیگ برتر تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگرچه تیم‌های حریف سپاهان در بازی‌های آینده در قعر جدول هستند اما دیگر وقت آن نیست که بگوییم بازی‌های آسانی در پیش داریم زیرا اگر مقابل استقلال خوزستان امتیاز از دست دهیم، کل فصل را از دست می‌دهیم.

مهاجم آلبانیایی تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر اضافه کرد: شانس سپاهان برای قهرمانی بیشتر از دیگر تیم‌ها است و اگر هر سه امتیاز بازی‌ها را از آن خود کند، ?? درصد از راه قهرمانی خود را پیش گرفته است.

دیدگاه‌ها