کد خبر : 1237560 | 11 اردیبهشت 1394 ساعت 15:49 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با توتو اسپورت

کاپلو: رئال قدرتمندتر از بایرن و بارسلوناست

فابیو کاپلو که سابقه هدایت رئال مادرید و یوونتوس را در کارنامه دارد، در آستانه جدال حساس این دو تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، به بررسی شرایط آنها پرداخت.

کاپلو: رئال قدرتمندتر از بایرن و بارسلوناست
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و یوونتوس، بازی رفت خود را روز سه شنبه در تورین برگزار خواهند کرد. در جبهه یوونتوس، پل پوگبا مهمترین غایب است و رئالی ها نیز مودریچ و شاید بنزما را در اختیار نخواهند داشت.

فابیو کاپلو در همین رابطه به توتو اسپورت گفت:" بازی بزرگی بین رئال و یووه شاهد خواهیم بود. در این بازی هر اتفاقی ممکن است بیفتد. یوونتوس بازی رفت را در خانه برگزار می کند و باید مراقب باشد گلی دریافت نکند. اگر آنها بتوانند دروازه خود را در بازی رفت بسته نگاه دارند، با اطمینان بیشتری به برنابئو خواهند رفت و این رئال است که نگران تر خواهد بود.
در رئال مادرید بازیکن موثر و تعیین کننده زیادی داریم. در یوونتوس، سوای نقش انکار نشدنی کارلوس ته وز در خط حمله، من پیرلو را کلیدی ترین بازیکن این تیم می دانم. زمانی که مربی یووه بودم، ستارگان زیادی در تیمم داشتم ولی هیچکدام مثل پیرلو نبودند. او یک قهرمان واقعی است و کیفیتی باورنکردنی دارد."

کاپلو در مورد این مساله که یوونتوس با برخورد به رئال، قرعه خوبی آورده گفت:" ابدا چنین عقیده ای ندارم. در مورد رئال مادرید صحبت می کنیم که مدافع عنوان قهرمانی است. با توجه به پیشینه ای که من در این باشگاه دارم، به شما می گویم که یوونتوس اگر به رئال برخورد نمی کرد بهتر بود. رئال مادرید به اعتقاد من قدرتمندتر از بارسلونا و بایرن، بخصوص در فاز دفاعی است.من تیم آنچلوتی را بسیار خطرناکتر از دو تیم دیگر می بینم."

دیدگاه‌ها