کد خبر : 1237735 | 12 اردیبهشت 1394 ساعت 17:00 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با AS

یورنته: باید به رئال مادرید حمله کنیم

فرناندو یورنته، مهاجم اسپانیایی یوونتوس، در آستانه بازی سه شنبه شب تیمش مقابل رئال هشدار داد که یووه نباید مقابل رئال مادرید به دفاع صرف بپردازد.

یورنته: باید به رئال مادرید حمله کنیم
به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس به احتمال فراوان امشب مقابل سامپدوریا قهرمانی زودهنگامش در سری آ را جشن خواهد گرفت و با خیالی آسوده، به دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال در نیمه نهایی چمپیونزلیگ فکر خواهد کرد. رئال و یووه، پیش از این در فصل 2002-2003 نیز در نیمه نهایی با بکدیگر روبرو شده بودند که یوونتوس با برتری بر رئال به فینال راه یافت. یوونتوسی ها امیدوارند آن خاطره خوش یک بار دیگر مقابل مدافع عنوان قهرمانی اروپا تکرار شود.

فرناندو یورنته در همین رابطه به AS گفت:" ما نباید مقابل رئال مادرید تنها به دفاع فکر کنیم. باید به این تیم حمله کنیم و خیلی خوب هم می دانیم که این کار را چگونه انجام دهیم. هواداران ما به قهرمانی در ایتالیا عادت کرده اند اما کسب اسکودتو هرگز کار ساده ای نیست.
مقابل رئال این فرصت را داریم تا به مهمترین فینال فصل راه یابیم. یک شانس بی نظیر نصیب ما شده و باید در هر دو بازی مقابل رئال، بهترین بازی خودمان را انجام دهیم. امیدوارم که همینگونه شود. می دانیم که رئال چه بازیکنان ارزشمندی بخصوص در خط حمله خود دارد. جای کوچکترین اشتباهی نداریم. کافی است به آنها یک فرصت بدهید؛ خط حمله کشنده رئال، کار را تمام خواهد کرد.
ما هم بازیکنان مهمی در تیممان داریم. بطور مثال، ته وز در بهترین روزهای خودش به سر می برد. او قدرت ما را دو چندان می کند. ته وز شخصیت محکمی دارد که به ما اطمینان خاطر بیشتری می دهد."

دیدگاه‌ها