کد خبر : 1237740 | 12 اردیبهشت 1394 ساعت 16:41 | 91.6K بازدید | 0 دیدگاه

همه تلاشم را می کنم تا به اروپا بروم

حسن زاده: آقا یحیی به من کم لطفی کرد

ذوب آهنی ها با پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان دیروز جایگاه چهارمی را از فولادخوزستان گرفتند و خودشان را یک بار دیگر در جدول بالا کشیدند. آنها که با پیروزی همه حریفان را پشت سر می گذارند، اکنون شرایط بسیار خوبی در جدول مسابقات دارند.

حسن زاده: آقا یحیی به من کم لطفی کرد
به گزارش "ورزش سه"، مسعود حسن زاده مهاجم گلزن ذوب آهنی ها که در این فصل بارها به کمک تیمش آمده پس از تعویضش عصبانیتش را نشان داد. او در این باره توضیح می دهد. همچنین مهاجم سبزپوشان ذوب آهن در مورد شرایط کلی خودش و تیمش گفت و گویی انجام داد.

می دانستیم بازی سختی مقابل نفت مسجدسلیمان داریم

دیروز بازی سختی با نفت مسجدسلیمان داشتیم و از ابتدا به این امر واقف بودیم که بازی راحتی نداریم. نفت مسجدسلیمان چیزی برای از دست دادن ندارد بنابراین بازیکنانش به طور تمام قدر دفاع و از آن طرف هم در ضدحمله ها شرک می کردند به همین دلیل بازی سختی داشتیم. تمام تلاشمان را کردیم و موفق شدیم گل بزنیم. این در حالی بود که دفاعشان واقعا عالی کار کرد و 2 گلی که به ثمر رساندیم از روی نقطه کرنر بود اما خدا را شکر بردیم و سربلند بیرون آمدیم.

می خواهیم سهمیه را از طریق لیگ بگیریم

شکر را خدا توانستیم تا رده چهارم جدول بالا بیاییم. ما باید دو بازی آینده را ببریم زیرا خیلی برای ما مهم است، ما قصد داریم سهمیه آسیایی را در همین لیگ کسب کنیم نه به واسطه قهرمانی احتمالی در فینال جام حذفی.

کاری به بقیه نداریم 6 امتیاز را می خواهیم

بازی با ملوان خیلی سخت است از آنجایی که این تیم در منطقه خطر قرار دارد، قطعا با تمام وجود بازی می کند. ما هم با تمام قوا وارد زمین مسابقه می شویم. باید از امتیاز میزبانی مان استفاده کنیم و دست پر برگردیم. بازی بعدی مان هم با پدیده در مشهد است که هفته آخر لیگ است و تکلیف تیم های سقوط کرده مشخص می شود. ما 6 امتیاز را از این دو بازی می خواهیم، کاری نداریم پدیده کجای جدول است و چه رتبه ای را می خواهد ما باید به حق امام رضا (ع) ببریم.

آقا فیروز انگیزه دارد از ذوب آهن امتیاز بگیرد

اگر بخواهم بگویم در بین دو بازی ای که با تیم های ملوان و پدیده داریم کدامیک سخت تر است ملوان را انتخاب می کنم. زیرا هم تیمش خوب شده و با کیفیت فوتبال بازی می کند و همین که به امتیاز نیاز دارد. از طرف دیگر آقا فیروز چند دوره ای مربی ذوب آهن بوده و خودش و شاگردانش انگیزه بالایی دارند و می خواهند بیایند و انگیزه بگیرند اما ما هم به کسب باج نمی دهیم.

ذوب آهن بی ستاره است

اینکه ما همه بازیمان را می بریم حاصل تلاش گروهی بچه هاست. از رئیس کارخانه ذوب آهن بگیرد تا ماساژور تیم بگیرید، همه با یکدیگر یکدل و متحد هستند. بنابراین ما توانستیم در نیم فصل دوم خیلی خوب نتیجه بگیریم. تیم ما ستاره ای ندارد، زیرا همه خوب هستند اگر بخواهم از یک ستاره نام ببرم او قاسم حدادی فر است. آقا یحیی همیشه حرف از بزرگترها می زند. اگر من بخواهم از یک نفر الگوبرداری کنم او کسی نیست جز آقا قاسم، ما بازیکنان ذوب آهن همگی جوان هستیم و انگیزه داریم تا خودمان را نشان بدهیم اما ستاره خاصی در تیم ما وجود ندارد.

ذوب آهن روی کاکل من و کاوه و مرتضی نمی چرخد

حضور بازیکنانی مثل مرتضی تبریزی، کاوه رضایی و ... خیلی روی بازی من تاثیر گذاشت و روند کاری به طور کلی عوض می شود. از زمانی که کاوه رضایی به تیم ما آمده خیلی کمک مان کرده و نیروی جوانی ما بیشتر شده، نیم فصل دوم جز تیم هایی بودیم که بیشترین گل زده را داشته، ما یک لیدر هم در زمین داریم به اسم قاسم حدادی فر که به ما کمک می کند. هرچقدر هم که من و کاوه و مرتضی خوب بازی کنیم بازی هم نمی شود گفت ذوب آهن روی دست ما سه نفر می چرخد.

اعصابم خورد بود و دست گل محمدی را ندیدم

متاسفانه اول فصل دچار مصدومیت شدم و 7، 8 هفته از ذوب آهن دور بودم و در مقاطعی که بازی می کردم 50 درصد آمادگی داشتم و همه بازی ها را حضور نداشتم. دیروز هم انگیزه گلزنی بالایی داشتم و می خواستم تعداد گل هایمان را بالا ببرم. من سومین آقای گل لیگ هستم می توانستم از توانایی هایم در این بازی نیز استفاده کنم. درست است یکی، دو تا گل زدیم اما دوست داشتم تا آخر بازی باشم. می توانستم بمانم و به تیمم کمک کنم زیرا انگیزه زیادی داشتم اما آقایحیی در حق من کم لطفی کرد. در ضمن این قضیه که می گویند بعد از تعویضم به او دست ندادم را قبول ندارم چون اصلا دستی را ندیدم که به سمتم بیایند. آنقدر اعصابم خورد بود که هیچ چیز را ندیدم و فقط برد تیمم من را آرام کرد و بعد از بازی آرام شدم و همین که دیدم در رده چهارم جدول قرار گرفتم آرام شدم.

عدم هماهنگی مانع قهرمانی زودهنگام شد

ما اگر از اول خوب کار می کردیم الان با اختلاف قهرمان شده بودیم اما کادرفنی ذوب آهن و بعضی از بازیکنان تیم عوض شده بودند و طول کشید تا ما با همدیگر هماهنگ شویم ولی بابت همین رتبه چهارمی هم خدا را شکر می کنیم و راضی هستیم.

شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ بیشتر است

به نظر من تراکتورسازی شانس بیشتری برای قهرمانی دارد البته فوتبال است و نمی شود هیچ چیز را پیش بینی کرد، فعلا که روی کاغذ شانس تراکتورسازی بیشتر است در پاسخ به این سوالتان که کدام تیم ها ما را بیشتر اذیت می کنند باید بگویم که هیچ تیمی زیرا این خود ما هستیم که باید نتیجه بگیریم و کاری به بقیه تیم ها نداشته باشیم. ما 6 امتیاز دو بازی پیش رو را می گیریم و انشاالله که به رده سوم صعود خواهیم کرد. اگر هم چهارم ماندیم خوب است.

نگاه جدیدی به نفت داریم

درست است ما 5 گل به نفت زدیم اما نباید این تیم را دست کم بگیریم. مطمئن باشید که اگر ما به خودمان مغرور شویم شکست می خوریم. ما پیروزی مقابل نفت تهران را در لیگ فراموش می کنیم و نگاهی جدید به آینده داریم، نفت دارد قهرمان می شود و ما با این تفکر در فینال جام حذفی رو در روی این تیم قرار می گیریم تا بتوانیم قهرمانی را به دست بیاوریم.

درجام جهانی 2018 برای تیم ملی بازی خواهم کرد

ماندن آقای کی روش خیلی خوب شد، این حرف را نمی زنم به این دلیل که من یکی، دو اردو دعوت کرد. امیدوار هستم که از این به بعد بازهای ما را نگاه کند و بتوانم دوباره به تیم ملی دعوت شوم و در همه اردوها حضور داشته باشم. هدف من بازی کردن در تیم ملی در جام جهانی 2018 است.

نقص هایم را در اروپا برطرف خواهم کرد

در مورد برنامه ام برای فصل بعد باید بگویم که من تمام تلاشم را می کنم تا ترانسفر شوم، تمام انگیزه ام را پای این کار گذاشتم امیدوارم لطف خدا شامل حال شود چون اگر این اتفاق بیافتد خیلی خوب است و فوتبالم کامل می شود و هر عیب و نقصی هم که داشته باشم. در اروپا آن را برطرف خواهم کرد و قول می دهم بهترین فوروارد ایران باشم ولی این را بدانید که من با ذوب آهن قرارداد دارم.

آقایحیی باید به من کمک کند تا ترانسفر و ملی پوش شوم

درست است که من گفتم آقای گل محمدی در بازی دیروز در حقم کم لطفی کرد، در خصوص این بازی ناراحت هستم چون من می خواستم گل بزنم. گرچه تیم ما برد و من خوشحال شدم ولی انتظار داشتم آقا یحیی گوش چشمی هم به من داشته باشد زیرا من باید گل می زدم. مجبور هستم تعداد گل هایم را بیشتر کنم زیرا می خواهم ترانسفر و ملی پوش شوم. آقایحیی باید بیشتر به من کمک کند ولی دیروز من یک لحظه عصبانی شدم و می خواستم به رختکن بروم تا یک وقت از شدت عصبانیت کاری انجام ندهم و سوژه خبرنگاران شوم. اما الان آرامشم را به دست آوردم.

این روز را به معلمانم در فوتبال تبریک می گویم

این روز را به همه پدران دنیا و همه مربیان که نقش معلم را برایم داشته اند، تبریک می گویم زیرا امروز علاوه بر اینکه روز پدر است، روز معلم نیز هست و من در این فوتبال مربیان خوبی داشته ام.

دیدگاه‌ها