کد خبر : 1237743 | 12 اردیبهشت 1394 ساعت 18:05 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با لارپوبلیکا

مانچینی: اوجگیری اینتر نیازمند زمان است

دست اینتر از رسیدن به لیگ قهرمانان در فصل جاری نیز کوتاه ماند و همه امیدهای مانچینی و شاگردانش، رسیدن به یکی از سهمیه های لیگ اروپاست.

مانچینی: اوجگیری اینتر نیازمند زمان است
به گزارش "ورزش سه"، نوامبر گذشته بود که والتر ماتزاری، پس از کسب تنها 16 امتیاز از 11 بازی، از سمت خود برکنار و روبرتو مانچینی بار دیگر به اینتر بازگشت. اینتر روزهای پرنوسانی را با این مربی پشت سر گذاشته اما چندین هفته است که تیم روبرتو مانچینی نتایج مثبتی کسب می کند.

این تیم در حال حاضر هشتم است و سه امتیاز با تیم پنجم جدول (سامپدوریا) فاصله دارد. مانچینی در مصاحبه با "لارپوبلیکا"، در مورد وضعیت فعلی اینتر گفت:" ما می باید رشد کنیم و البته من در تیم خودم پیشرفت های زیادی می بینم.رئیس باشگاه نیز به آینده با خوشبینی نگاه می کند. او خیلی خوب می داند که دوباره ساختن اینتر و به اوج رساندن آن زمان می خواهد و در این راه ممکن است دشواری های زیادی را تجربه کنیم.
او مثل ایتالیایی ها فکر نمی کند و انتظار ندارد که بلافاصله اسکودتو را کسب کنیم. البته که هدف ما باید رسیدن به قهرمانی سری آ باشد اما این مساله باید در فکر تمام بازیکنان جاری باشد و همه چیز به گذشت زمان بستگی خواهد داشت."

دیدگاه‌ها