کد خبر : 1237756 | 12 اردیبهشت 1394 ساعت 17:57 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی: از صحبتهای تکراری خسته شده‌ایم

پدیده مشهد که وضعیت خنثی در لیگ دارد و نتیجه گرفتن یا عدم نتیجه گرفتنش در دو بازی پیش رو هیچ فرقی به حال این فیلم نمی کند، در پی این هستند که با نتایجی آبرومندانه از لیگ چهاردهم خداحافظی کنند.

غلامی: از صحبتهای تکراری خسته شده‌ایم
به گزارش "ورزش سه"، محمد غلامی درباره شکست در لحظاتی پایانی بازی گفت: ما خوب بازی کردیم اما نیمه اول هر دو تیم انتحاری و با احتیاط بازی کردند اما نیمه دوم نسبت به نفت خیلی بهتر بازی کردیم اما این نفت تهران بود که نتیجه را برد. جا دارد به آقای منصوریان تبریک بگویم زیرا انصافا تیم خوبی ساخته، نفت واقعا خوب بازی می کند اما دیروز پدیده مستحق باخت نبود.

او در مورد دومین گلی که برای پدیده به ثمر رساند ادامه داد: گلی که زدم روی پاس بلند ایگور بود جلو آمدم و پشت دفاع حریف قرار گرفتم. ایگور هم توپ را به سمت چپ انداخت و من هم آن را وارد دروازه کردم خوشحالم که توانستم برای پدیده گل بزنم.

بازیکن پدیده مشهد در مورد دلیل تعداد کم تماشاگران در بازی دیروز نظرش را اینگونه بیان کرد: دلیلش را نمی دانم واقعا در تعجبم که چرا هر روز از تعداد تماشاگران کم می شود و واقعا همگی به دنبال دلیلش هستیم. در شهرهای دیگر هم وضعیت همین طور است و اینطور نیست که فقط برای پدیده تماشاگر نیاید.

مهاجم این تیم مشهدی با اشاره به اینکه مشکلات مالی نگذاشت به اهدافشان در لیگ چهاردهم برسند گفت: در حال حاضر هیچ اتفاق خاصی برای تیم ما نمی افتد زیرا در لیگ ماندنی شدیم باز هم می گویم اگر مشکلات مالی گریبانگیر تیم ما نبود، خیلی بهتر از این ها عمل می کردیم. خیلی از بازیکنان ما پول نگرفتند و بقیه نیز 20، 30 درصد از طلبشان را تاکنون گرفته اند. این صحبت ها واقعا تکراری شده. خسته شدیم از بس گفتیم مشکل مالی داریم بنابراین باید فقط دعا کنیم که هر چه زودتر این مشکل حل شود. این در حالی است که 15 روز دیگر تا پایان لیگ بیشتر باقی نیست. فردا با مسوولین باشگاه جلسه ای داریم، انشاالله که پول ها به دست ما برسد.

غلامی در پایان در مورد دیدار پیش رو مقابل فولاد افزود: فولاد یکی از مدعیان لیگ ماست، بازی سختی در برابر این تیم داریم. گرمای هوای اهواز و حضور تماشاگران فولاد کار ما را سخت تر می کند. هر 3، 4 بازی که داشتیم و داریم برای حریفان ما سرنوشت ساز بوده اما ما هم در پی کسب امتیاز هستیم.

دیدگاه‌ها