کد خبر : 1237757 | 12 اردیبهشت 1394 ساعت 17:01 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

اسماعیلی‌فر: گلی که زدم تقدیم به پدرم

دانیال اسماعیلی فر بازیکن جدید ذوب آهن از پدیده های این فصل لیگ است، او که تنها در 4 مسابقه برای ذوب آهن به میدان رفته موفق شده 3 گل بزند و 3 بار پاس گل بدهد. این آمار خیره کننده برای این بازیکن که تا ماه پیش هیچ کس در فوتبال ایران او را نمی شناخت، کمی عجیب به نظر می رسد. با او در همین باره صحبت کردیم.

اسماعیلی‌فر: گلی که زدم تقدیم به پدرم
به گزارش "ورزش سه"، اسماعیلی فر در مورد کسب پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: بازی سختی بود، نفتی های مسجدسلیمان می خواستند آخرین شانس هایشان را هم امتحان کنند و برای بردن آمده بودند. اما ما هم به برد این بازی نیاز داشتیم تا کسب سهمیه در لیگ امسال برایمان قطعی شود. خدا را شکرمی کنم در کنار این پیروزی بعد از هفته ها یک پله در جدول صعود کردیم طبق حسابی که من کردم در دو بازی آینده دو پله صعود می کنیم و نایب قهرمان می شویم و به جایگاه واقعی ذوب آهن می رسیم.

او در مورد اینکه تقریبا در هر بازی موفق به گلزنی شده و در دیدار دیروز نیز یک بار دیگر پایش به گلزنی باز شد نظرش را اینگونه بیان کرد: اینکه هر بازی گل می زنم لطف خداست و کمک بچه هاست. خدا را شکر می کنم که روز بازی استقلال گل زدم و آن را تقدیم مادرم کردم، گلی که دیروز زدم را به مناسبت روز پدر تقدیم پدرم می کنم. من حاصل زحمات بچه ها را تبدیل به گل می کنم نه چیز دیگری.

بازیکن گلزن ذوب آهن در مورد دیدار پیش رو با ملوان ادامه داد: بازی ها ما خیلی سخت است، در بازی آینده با ملوانی بازی داریم که خطر سقوط را احساس می کند. اما هر بازی شرایط مخصوص خودش را دارد ملوان یک بازی جدید برای ماست و قطعا به دنبال پیروزی در آن هستیم و روی 3 امتیاز آن حساب و تمرکز کرده ایم.

دیدگاه‌ها